Är ni hungriga hela tiden?!
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Är ni hungriga hela tiden?!

    Åh, så gott allt smakar! MUMS!
  2. 1
    Är ni hungriga hela tiden?! Åh, så gott allt smakar! MUMS!
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2
    inte direkt hungrig kanske men sugen hela tiden i alla fall
  4. 2
    inte direkt hungrig kanske men sugen hela tiden i alla fall
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    nej, tvärtom sista tiden... Jag mår lite lätt illa mest hela tiden och när jag äter så får jag ganska så fort nog. Ingenting känns särskilt gott eller lockande. Inte ens godis..
  6. 3
    nej, tvärtom sista tiden... Jag mår lite lätt illa mest hela tiden och när jag äter så får jag ganska så fort nog. Ingenting känns särskilt gott eller lockande. Inte ens godis..
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Vad himla trist!
  8. 4
    Vad himla trist!
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Jag med!! Och vad mycket gott jag äter!
  10. 5
    Jag med!! Och vad mycket gott jag äter!
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Det är olika olika dagar. Ibland sugen på allt,och ibland får jag inte i mig tillräckligt. Fast det är lustigt att det mesta köttfärs smakar gris,men tycker nu att det är jääättegott med lasange som jag aldrig varit förtjust i.
  12. 6
    Det är olika olika dagar. Ibland sugen på allt,och ibland får jag inte i mig tillräckligt. Fast det är lustigt att det mesta köttfärs smakar gris,men tycker nu att det är jääättegott med lasange som jag aldrig varit förtjust i.
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Nä inte direkt men jag är tokig i dajm som jag egentligen inte tycker är särskilt gott!
    O fil med frostis är mumma och jag tycker inte ens om fil.......... =)
    Går bra och äta dagtid men på kvällarna får jag en hiskelig halsbränna =(
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  14. 7
    Nä inte direkt men jag är tokig i dajm som jag egentligen inte tycker är särskilt gott!
    O fil med frostis är mumma och jag tycker inte ens om fil.......... =)
    Går bra och äta dagtid men på kvällarna får jag en hiskelig halsbränna =(
  15. Ce-Ess
    #8
    Näe, faktiskt inte. Däremot törstig. Och jag tror att det är därför som mitt sug skjuts undan eftersom jag dricker så mycket vatten. Men berätta, vad är det för gott du äter?
  16. 8
    Näe, faktiskt inte. Däremot törstig. Och jag tror att det är därför som mitt sug skjuts undan eftersom jag dricker så mycket vatten. Men berätta, vad är det för gott du äter?
  17. Medlem sedan
    Jul 2008
    #9
    Får också världens halsbränna på kvällen men ja e ju så sugen på allt så ja äter ändå och sen sitter jag och klagar
  18. 9
    Får också världens halsbränna på kvällen men ja e ju så sugen på allt så ja äter ändå och sen sitter jag och klagar
  19. Medlem sedan
    Feb 2007
    #10
    Nä inte hungrig, men konstant sugen på saker (oftast inte mat).
    Kissar hela tiden däremot, blir galen på att springa på toa hela tiden
  20. 10
    Nä inte hungrig, men konstant sugen på saker (oftast inte mat).
    Kissar hela tiden däremot, blir galen på att springa på toa hela tiden
  21. Medlem sedan
    Feb 2008
    #11
    Lasagne är en höööjdare! Toppmat! Och med en god sallad, vitlöksbröd och parmesan! Yum!
  22. 11
    Lasagne är en höööjdare! Toppmat! Och med en god sallad, vitlöksbröd och parmesan! Yum!
  23. Medlem sedan
    Feb 2008
    #12
    Fil med Frostis...det är till och med lite för sockrigt för mig som utvecklat en sweethtooth under denna grav. Är aldrig speciellt intresserad av sötsaker annars men nu bakas här allsköns gott. Visst är det lustigt att nya matiga områden mutas in? Som fil i ditt fall.

    Halsbränna är ingen höjdare alls. Hoppas den försvinner snabb!
  24. 12
    Fil med Frostis...det är till och med lite för sockrigt för mig som utvecklat en sweethtooth under denna grav. Är aldrig speciellt intresserad av sötsaker annars men nu bakas här allsköns gott. Visst är det lustigt att nya matiga områden mutas in? Som fil i ditt fall.

    Halsbränna är ingen höjdare alls. Hoppas den försvinner snabb!
  25. Medlem sedan
    Feb 2008
    #13
    Åh! Vi äter underbara luncher och middagar och det har aldrig smakat så gott trots att jag tycker om mat annars med. Igår innan jag la mig gjorde jag två smörgåsar med philly och färsk riven pepparrot, gröna blad och skivad tomat och lite citronpeppar på topp. Till det ett glas färsk apelsinjuice. Åh, vad gott i all sin enkelhet!

    Jag har också varit hemskt törstig av och till. Så pass att jag ett tag tänkte diabetes. Sen började jag dricka Ramlösa och insåg att kroppen ropade efter kaliumet och natriumet (är det väl?) däri och då återställdes balansen. Men hur underbart smakar inte en kall Ramlösa?!!!!!!!!!!!! Hjälp så gott.
  26. 13
    Åh! Vi äter underbara luncher och middagar och det har aldrig smakat så gott trots att jag tycker om mat annars med. Igår innan jag la mig gjorde jag två smörgåsar med philly och färsk riven pepparrot, gröna blad och skivad tomat och lite citronpeppar på topp. Till det ett glas färsk apelsinjuice. Åh, vad gott i all sin enkelhet!

    Jag har också varit hemskt törstig av och till. Så pass att jag ett tag tänkte diabetes. Sen började jag dricka Ramlösa och insåg att kroppen ropade efter kaliumet och natriumet (är det väl?) däri och då återställdes balansen. Men hur underbart smakar inte en kall Ramlösa?!!!!!!!!!!!! Hjälp så gott.
  27. Medlem sedan
    Feb 2008
    #14
    Det känns som att liten ibland, läs ofta, sätter sin fot på blåsan ja! Vad är du sugen på? Sötsaker?
  28. 14
    Det känns som att liten ibland, läs ofta, sätter sin fot på blåsan ja! Vad är du sugen på? Sötsaker?
  29. Medlem sedan
    Feb 2007
    #15
    Ja tyvärr, kakor godis, chips. Men försöker hålla intage av "skräp" nere
  30. 15
    Ja tyvärr, kakor godis, chips. Men försöker hålla intage av "skräp" nere
  31. Medlem sedan
    Sep 2008
    #16
    Nja, ganska hungrig, jag tycker att jag äter hela tiden eftersom jag inte får i mig så mycket varje gång jag äter... Men jag har fått dille på avocado, jordgubbar (de första har kommit till Madrid - jipiii) goda smörgåsar med ost, blodpudding (är tvungen att importera - folk som kommer hit MÅSTE ta med sig blodpudding)...egentligen allt UTOM kyckling
  32. 16
    Nja, ganska hungrig, jag tycker att jag äter hela tiden eftersom jag inte får i mig så mycket varje gång jag äter... Men jag har fått dille på avocado, jordgubbar (de första har kommit till Madrid - jipiii) goda smörgåsar med ost, blodpudding (är tvungen att importera - folk som kommer hit MÅSTE ta med sig blodpudding)...egentligen allt UTOM kyckling
  33. Medlem sedan
    Sep 2008
    #17
    Inte så hungrig. Men jag äter fler gånger dagligen än vad jag gjorde tidigare. Men jag blir väldigt lätt mätt, så det blir mindre portioner.
    Inne i en joghurt fas.
  34. 17
    Inte så hungrig. Men jag äter fler gånger dagligen än vad jag gjorde tidigare. Men jag blir väldigt lätt mätt, så det blir mindre portioner.
    Inne i en joghurt fas.
  35. Medlem sedan
    Oct 2001
    #18
    Nej, tvärtom, jag är aldrig sugen på mat och knappt på några onyttigheter heller. Men så mår jag rätt illa också. Se det som en välsignelse att kunna njuta av maten kan jag bara säga (lite avis...).
  36. 18
    Nej, tvärtom, jag är aldrig sugen på mat och knappt på några onyttigheter heller. Men så mår jag rätt illa också. Se det som en välsignelse att kunna njuta av maten kan jag bara säga (lite avis...).
  37. Medlem sedan
    Feb 2008
    #19
    Flera säger att de inte får i sig så mycket. Ni måste vara längre gångna än jag då med större mage som trycker ihopat? Eller varför lite åt gången?

    Avocado är himmelskt! Var kommer jordgubbarna från?
  38. 19
    Flera säger att de inte får i sig så mycket. Ni måste vara längre gångna än jag då med större mage som trycker ihopat? Eller varför lite åt gången?

    Avocado är himmelskt! Var kommer jordgubbarna från?
  39. Medlem sedan
    Feb 2008
    #20
    Samma fråga som till Miya1978. Är du långt gången då (jag har BF i slutet av april) och därför du blir lätt mätt? Själv tar jag gärna om en tre fyra gånger!
  40. 20
    Samma fråga som till Miya1978. Är du långt gången då (jag har BF i slutet av april) och därför du blir lätt mätt? Själv tar jag gärna om en tre fyra gånger!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Arg hela tiden
    By mandapanda in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-06, 18:54
  2. så himla ledsen hela hela tiden...
    By fin_ in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-11, 18:37
  3. ni som går på bio hela tiden
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 22:51
  4. Hela tiden ont
    By eljo72 in forum Träning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 11:53
  5. Jag är så arg hela tiden!
    By kayak in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 21:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar