Party, party nästa helg (flyttar upp)
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Party, party nästa helg (flyttar upp)

    So far so good...

    Några sugna mammor...

    Milla - utomstående inbjudna helt ok för mig, och gäller alla andra som har kompisar som vill hänga på!

    Kan konstatera att det ser ut som följer:
    Milla: helst lör
    Sisak: helst fre
    Pink: whatever
    Lindaliten: whatever

    Några fler partybrudar som vill fylla på listan?

    Från en som som bara varit inkurad i en vrå i 18 mån. så är jag vääääldigt öppen för förslag, men är samtidigt inte en party-until-you-drop-tjej... att vara ute i svängarna till 3-4-tiden på morgonen är nog out-of-the-question, men trevligt surr med en drink (eller 2-3) går ju bra. Åååå där satt kärring-stämpeln som en smäck i pannan...
    If only God would give me some clear sign!
    Like making a large deposit in my name in a Swiss bank.
    [ Woody Allen]
  2. 1
    Party, party nästa helg (flyttar upp) So far so good...

    Några sugna mammor...

    Milla - utomstående inbjudna helt ok för mig, och gäller alla andra som har kompisar som vill hänga på!

    Kan konstatera att det ser ut som följer:
    Milla: helst lör
    Sisak: helst fre
    Pink: whatever
    Lindaliten: whatever

    Några fler partybrudar som vill fylla på listan?

    Från en som som bara varit inkurad i en vrå i 18 mån. så är jag vääääldigt öppen för förslag, men är samtidigt inte en party-until-you-drop-tjej... att vara ute i svängarna till 3-4-tiden på morgonen är nog out-of-the-question, men trevligt surr med en drink (eller 2-3) går ju bra. Åååå där satt kärring-stämpeln som en smäck i pannan...
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Haha, långt ifrån kärring än hunny!

    Jag jobbar inne i stan så jag vill helst inte hamna i nån förort, hehe. Så centralt som möjligt tack! Fast jag håller mig till bubbelvatten
  4. 2
    Haha, långt ifrån kärring än hunny!

    Jag jobbar inne i stan så jag vill helst inte hamna i nån förort, hehe. Så centralt som möjligt tack! Fast jag håller mig till bubbelvatten
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Vilken kul grej Lindaliten! Vill inte tiga still utan sända ett svar eftersom du nu tar ett sånt roligt initiativ! Men faktum är att jag tror jag kommer vara för trött denna gång. Så jag tror inte det funkar för mig även om jag skulle fixa barnvakt. Jag ligger lågt så länge och skulle det hända ett underverk är det väl bara att jag ändrar mig

    Men om ni är inne i stan och börjar före 22:00 på kvällen kanske jag får för mig att titta förbi en stund och säga hej! (Om jag inte har Alma.) Men anpassa er inte efter det nu, utan kör hårt så får vi se vartåt livet lutar för min del.
  6. 3
    Vilken kul grej Lindaliten! Vill inte tiga still utan sända ett svar eftersom du nu tar ett sånt roligt initiativ! Men faktum är att jag tror jag kommer vara för trött denna gång. Så jag tror inte det funkar för mig även om jag skulle fixa barnvakt. Jag ligger lågt så länge och skulle det hända ett underverk är det väl bara att jag ändrar mig

    Men om ni är inne i stan och börjar före 22:00 på kvällen kanske jag får för mig att titta förbi en stund och säga hej! (Om jag inte har Alma.) Men anpassa er inte efter det nu, utan kör hårt så får vi se vartåt livet lutar för min del.
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4
    Kärringvaddå??? Inga stämplar här inte...Vi är ju unga och fräscha och heta på marknaden!!!
    Annars får vi väl dricka oss snygga då...
  8. 4
    Kärringvaddå??? Inga stämplar här inte...Vi är ju unga och fräscha och heta på marknaden!!!
    Annars får vi väl dricka oss snygga då...
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    "Annars får vi väl dricka oss snygga då.." Det var nåt jag ska komma ihåg nästa gång jag beger mej ut! Visste inte att man kunde göra så nämligen!
  10. 5
    "Annars får vi väl dricka oss snygga då.." Det var nåt jag ska komma ihåg nästa gång jag beger mej ut! Visste inte att man kunde göra så nämligen!
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Ja då, kärring med! blir trött av bara tanken att vara ute länge!
  12. 6
    Ja då, kärring med! blir trött av bara tanken att vara ute länge!
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Säger som Bombina. Jättekul initiativ men jag tror inte jag orkar just nu.
  14. 7
    Säger som Bombina. Jättekul initiativ men jag tror inte jag orkar just nu.
  15. Medlem sedan
    Feb 2002
    #8
    Klart att man kan! Min lillasyster (!) har lärt mig det!! Drick ett par glas vin innan du sminkar dig, du kommer att titta dig i spegeln och tycka att inte behöver du nåt smink inte!!!
    Tro mig, det funkar faktiskt...
  16. 8
    Klart att man kan! Min lillasyster (!) har lärt mig det!! Drick ett par glas vin innan du sminkar dig, du kommer att titta dig i spegeln och tycka att inte behöver du nåt smink inte!!!
    Tro mig, det funkar faktiskt...

Liknande trådar

  1. Party!!!!
    By Heidi.P in forum _0905 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 11:01
  2. Party helg :-)!!
    By Linnie med tre in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-01, 21:32
  3. Me and I party...vad får
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 21:17
  4. Här var det party!
    By cia-75 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 19:50
  5. Ska på Me&I party nästa vecka
    By Jessica in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 15:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar