Yes jag slipper vikarien!
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Yes jag slipper vikarien!

    Idag gick jag på det fruktade BM-besöket och blev trevligt bemött av min egentligen pensionerade BM. Hon har fått komma tillbaka o jobba lite när sjukdomar o annat ställt till det för MVC.
    Skönt att få träffa henne och jag bokade in resterande möten med henne också så då ska jag slippa den förvirrade och förvirrande vikarien i fortsättningen. Fick dock vänta tre veckor tills nästa möte men hellre det än en kass BM!

    Vet inte om ni hängt med i cirkusen runt mina barnmorskor men... Jag är iaf nöjd!
  2. 1
    Yes jag slipper vikarien! Idag gick jag på det fruktade BM-besöket och blev trevligt bemött av min egentligen pensionerade BM. Hon har fått komma tillbaka o jobba lite när sjukdomar o annat ställt till det för MVC.
    Skönt att få träffa henne och jag bokade in resterande möten med henne också så då ska jag slippa den förvirrade och förvirrande vikarien i fortsättningen. Fick dock vänta tre veckor tills nästa möte men hellre det än en kass BM!

    Vet inte om ni hängt med i cirkusen runt mina barnmorskor men... Jag är iaf nöjd!
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2
    Skönt att dufick ett bra BM besök!

    Kan förstå er som haft strul med detta. Skulle vara asförbannad.

    :-)
    Liisa
  4. 2
    Skönt att dufick ett bra BM besök!

    Kan förstå er som haft strul med detta. Skulle vara asförbannad.

    :-)
    Liisa
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Gud vad skönt för dig. Känns som det löst sig både för dig och mig när det gäller BM-sidan
  6. 3
    Gud vad skönt för dig. Känns som det löst sig både för dig och mig när det gäller BM-sidan

Liknande trådar

  1. Hon den där vikarien
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 18:40
  2. Nu är vikarien ordnad:-)
    By christel_ in forum _0606 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 16:57
  3. Vikarien anställd!!
    By Arwida in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 11:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar