skenor?
Klumpfot
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    skenor?

    hej och tack för era svar...

    min dotter har varit lite sjuk nu förra veckan haft feber och vart snorig o så, så hon fick vara utan skenor ett par nätter....nu två sista nätterna har vi satt på skenorna och hon va med på det men sen på natten vaknade hon så ofta och ville att man skulle ta av dom så att det gick inte att ha dom på, varken hon eller vi kunde sova...

    nu är vi lite oroliga för hon verkar inte tycka att det är okej med skenorna längre,jag ska prata med ortopden idag, men det är lite läskigt om hon nu inte kommer att ha dom längre...hur blir det med hennes fötter?
  2. 1
    skenor? hej och tack för era svar...

    min dotter har varit lite sjuk nu förra veckan haft feber och vart snorig o så, så hon fick vara utan skenor ett par nätter....nu två sista nätterna har vi satt på skenorna och hon va med på det men sen på natten vaknade hon så ofta och ville att man skulle ta av dom så att det gick inte att ha dom på, varken hon eller vi kunde sova...

    nu är vi lite oroliga för hon verkar inte tycka att det är okej med skenorna längre,jag ska prata med ortopden idag, men det är lite läskigt om hon nu inte kommer att ha dom längre...hur blir det med hennes fötter?
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Har haft samma problem med min son lukas som vi fick lösa med bestämt låta skenorna sitta kvar fast han inte villa, sjuk jobbigt. Hur det går? gå in på hemsidan och berätta www.klumpis.se
  4. 2
    Har haft samma problem med min son lukas som vi fick lösa med bestämt låta skenorna sitta kvar fast han inte villa, sjuk jobbigt. Hur det går? gå in på hemsidan och berätta www.klumpis.se

Liknande trådar

  1. plast skenor
    By Naima in forum Klumpfot
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 21:38
  2. skenor?
    By Naima in forum Klumpfot
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 21:14
  3. Skor - skenor
    By micra1 in forum Klumpfot
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 14:30
  4. Skenor
    By peter56 in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 22:25
  5. Skenor efterlyses
    By Anso m F-02 o A-05 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 08:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar