Värsta dagen i våra liv.....
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Värsta dagen i våra liv.....

    Igår på fm fick vi veta att våran lilla bebis som fortfarande är i magen har avlidit. Så nu är jag och min man på väg upp till sjukhuset och ska prata med en kurator och sätta igång förlossningen och vad om händer sen vet vi inte.....Jag har tyckt att det har varit stillsamt i magen, så i söndags ringde jag förlossningen och rådfrågade, dom tyckte att vi skulle komma upp och kolla att bebisen var ok.....

    Jag känner mig helt tom, livet är orättvist...... ja det finns inga ord i världen som kan säga hur vi eller jag känner oss idag och ett tag framöver. Jag har ju gått tiden ut + 7 dagar övertid..... förstår inte vad som kan ha hänt...... varför... varför???? Hela graviditeten har ju varit bra...

    Istället för barndop kommer vi ha en begravning, bara tanken får mig att få sån panik som jag inte vet hur jag ska hantera.

    Om ni inte känner nånting i magen kontakta genast sjukhuset, det är mitt råd till er. Även att ge extra mycket ömhet och kärlek till era ofödda och födda bebisar.

    Ta väl hand om era barn och bebisar

    Kram
    Helen.......
  2. 1
    Värsta dagen i våra liv..... Igår på fm fick vi veta att våran lilla bebis som fortfarande är i magen har avlidit. Så nu är jag och min man på väg upp till sjukhuset och ska prata med en kurator och sätta igång förlossningen och vad om händer sen vet vi inte.....Jag har tyckt att det har varit stillsamt i magen, så i söndags ringde jag förlossningen och rådfrågade, dom tyckte att vi skulle komma upp och kolla att bebisen var ok.....

    Jag känner mig helt tom, livet är orättvist...... ja det finns inga ord i världen som kan säga hur vi eller jag känner oss idag och ett tag framöver. Jag har ju gått tiden ut + 7 dagar övertid..... förstår inte vad som kan ha hänt...... varför... varför???? Hela graviditeten har ju varit bra...

    Istället för barndop kommer vi ha en begravning, bara tanken får mig att få sån panik som jag inte vet hur jag ska hantera.

    Om ni inte känner nånting i magen kontakta genast sjukhuset, det är mitt råd till er. Även att ge extra mycket ömhet och kärlek till era ofödda och födda bebisar.

    Ta väl hand om era barn och bebisar

    Kram
    Helen.......
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Finner inga ord

    men miljarders med kramar till er.
    Kan inte ens föreställa mej hur ni har det just nu men det måste finnas nån mening med allt som skre här i världen.......
    Kram kram o kram igen, all styrka till er.

    Kramar fr norr
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  4. 2
    Finner inga ord men miljarders med kramar till er.
    Kan inte ens föreställa mej hur ni har det just nu men det måste finnas nån mening med allt som skre här i världen.......
    Kram kram o kram igen, all styrka till er.

    Kramar fr norr
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Jag har inga ord och jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vill bara tala om att jag tänker på er. Jag är så hemskt ledsen för er skull.

    Massor med kramar
    Kattou
  6. 3
    Jag har inga ord och jag vet inte vad jag ska skriva. Jag vill bara tala om att jag tänker på er. Jag är så hemskt ledsen för er skull.

    Massor med kramar
    Kattou
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Neeej! Det gör ont i mig! Lider med er men kan aldrig känna er enorma sorg...
    Sånt här får ju inte hända!
    Alla styrkekramar till er, kämpa på och låt sorgen ta plats

    Kram Ida
  8. 4
    Neeej! Det gör ont i mig! Lider med er men kan aldrig känna er enorma sorg...
    Sånt här får ju inte hända!
    Alla styrkekramar till er, kämpa på och låt sorgen ta plats

    Kram Ida
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5
    Åh nej!!! Det som inte får hända. Jag vet inte vad jag ska säga... Ta emot all hjälp ni kan få och jag skickar tusen kramar till er!
  10. 5
    Åh nej!!! Det som inte får hända. Jag vet inte vad jag ska säga... Ta emot all hjälp ni kan få och jag skickar tusen kramar till er!
  11. Medlem sedan
    May 2008
    #6
    Nej! Vet inte vad jag ska skriva. Kan inte föreställa mig smärtan ni känner, men jag sänder så många tankar och kramar jag kan uppbåda. Så vansinnigt orättvist och meningslöst! Er älskade lill*...
  12. 6
    Nej! Vet inte vad jag ska skriva. Kan inte föreställa mig smärtan ni känner, men jag sänder så många tankar och kramar jag kan uppbåda. Så vansinnigt orättvist och meningslöst! Er älskade lill*...
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    Jag beklagar er stora sorg och sänder mina styrkekramar till er, ta hand om varandra.
  14. 7
    Jag beklagar er stora sorg och sänder mina styrkekramar till er, ta hand om varandra.
  15. Medlem sedan
    Jan 2006
    #8
    Vad fruktansvärt. Så otroligt orättvist. Jag lider verkligen med er på alla vis. Sånt här får bara inte hända.

    MÅNGA KRAMAR TILL DIG OCH DIN FAMILJ
  16. 8
    Vad fruktansvärt. Så otroligt orättvist. Jag lider verkligen med er på alla vis. Sånt här får bara inte hända.

    MÅNGA KRAMAR TILL DIG OCH DIN FAMILJ
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9
    Åh gud...
    Jag är helt stum. Jag lider så med er! Sådant ska bara inte få hända, så otroligt fruktansvärt och orättvist.

    Jag hoppas ni tar er igenom det här.

    Stora kramar!
  18. 9
    Åh gud...
    Jag är helt stum. Jag lider så med er! Sådant ska bara inte få hända, så otroligt fruktansvärt och orättvist.

    Jag hoppas ni tar er igenom det här.

    Stora kramar!
  19. Medlem sedan
    Mar 2000
    #10
    Många kramar från mig....
    Så hemskt att någon ska behöva uppleva detta.
    Mina tankar är hos er och hoppas allt går så bra som det bara kan och hoppas ni får bra hjälp och stöttning i detta svåra.
  20. 10
    Många kramar från mig....
    Så hemskt att någon ska behöva uppleva detta.
    Mina tankar är hos er och hoppas allt går så bra som det bara kan och hoppas ni får bra hjälp och stöttning i detta svåra.
  21. Medlem sedan
    Sep 2007
    #11
    Jag är så fruktansvärt ledsen för er skull. Sitter här och gråter.

    Alla kramar jag kan ge skickar jag er.

    Cronan
  22. 11
    Jag är så fruktansvärt ledsen för er skull. Sitter här och gråter.

    Alla kramar jag kan ge skickar jag er.

    Cronan
  23. Medlem sedan
    Mar 2008
    #12
    Det finns verkligen inget att säga som räcker till för att uttrycka känslorna. Det hände några vänner till oss för ett år sedan. Stora kramar till dig och din partner! Och ta hand om varandra!
  24. 12
    Det finns verkligen inget att säga som räcker till för att uttrycka känslorna. Det hände några vänner till oss för ett år sedan. Stora kramar till dig och din partner! Och ta hand om varandra!
  25. Medlem sedan
    Nov 2002
    #13
    Jag är så ledsen för er skull. Det finns inga ord..

    Många kramar.

    /gabbiz, på besök från marsgruppen
  26. 13
    Jag är så ledsen för er skull. Det finns inga ord..

    Många kramar.

    /gabbiz, på besök från marsgruppen
  27. Medlem sedan
    Jan 2003
    #14

    nej nej nej

    så fruktansvärt! Lider med er och finner inte några ord.

    Så fruktansvärt orättvist allt måste kännas.
  28. 14
    nej nej nej så fruktansvärt! Lider med er och finner inte några ord.

    Så fruktansvärt orättvist allt måste kännas.
  29. Medlem sedan
    Jun 2007
    #15
    kramar även från juligruppen!!! Så hemskt det som hänt er, hoppas ni klarar er igenom sorgen och orkar med att leva vidare efter detta!
  30. 15
    kramar även från juligruppen!!! Så hemskt det som hänt er, hoppas ni klarar er igenom sorgen och orkar med att leva vidare efter detta!
  31. Medlem sedan
    Oct 2008
    #16
    Beklagar sorgen. Ta väl hand om varandra.
    kramar Petra
  32. 16
    Beklagar sorgen. Ta väl hand om varandra.
    kramar Petra
  33. Medlem sedan
    Nov 2008
    #17
    Tycker det är så hemskt det som har hänt er och er lilla bebis. Finns inga ord för att beskriva vad ni måste känna. Hoppas att ni mitt i all sorgen i alla fall kan njuta lite av er bebis när den är född även om den inte lever. Stor kram till er.
  34. 17
    Tycker det är så hemskt det som har hänt er och er lilla bebis. Finns inga ord för att beskriva vad ni måste känna. Hoppas att ni mitt i all sorgen i alla fall kan njuta lite av er bebis när den är född även om den inte lever. Stor kram till er.
  35. Medlem sedan
    Jan 2009
    #18
    Finns inte ord som räcker till... Jag är så ledsen för Er obegripliga förlust.
  36. 18
    Finns inte ord som räcker till... Jag är så ledsen för Er obegripliga förlust.
  37. Medlem sedan
    Jan 2009
    #19
    Usch Nä vad tråkigt. En jättekram och beklagar sorgen och förlusten.

    Jag kommer puffa ofta på magen så fort den varit still ett tag... har en lätt väckt bebis.

    Åter igen jätte kramar till er!

    (besökare från junigruppen)
  38. 19
    Usch Nä vad tråkigt. En jättekram och beklagar sorgen och förlusten.

    Jag kommer puffa ofta på magen så fort den varit still ett tag... har en lätt väckt bebis.

    Åter igen jätte kramar till er!

    (besökare från junigruppen)
  39. Medlem sedan
    Jun 2008
    #20
    Kära du, ta emot känslorna och sorgen..
  40. 20
    Kära du, ta emot känslorna och sorgen..
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Värsta dagen ever...
    By Annamed5 in forum Bokstavsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-11, 08:54
  2. Värsta dagen i mitt liv..
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 10:43
  3. Det här var den värsta dagen nånsin...
    By KorallmedK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 20:58
  4. Jag har haft den värsta dagen
    By issy in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 14:28
  5. Värsta dagen i mitt liv...
    By Ronja m sin älskling Leo in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 12:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar