Lugn bebis?
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Lugn bebis?

    Tycker Junior blivit så lugn i magen. Jag går in i vecka 27 imorgon, är det nån som känner igen sig. Ska det vara nån lugnare period nu? Han brukar ha nån eller några härjar-pass per dag, men nu i helgen har han varit så lugn och jag kom på mig själv att vakna inatt och försöka känna honom flera gånger. Idag har jag bara känt lite sprall, inte så mycket mer....
    Sassa med Nils-03, Ingrid-05 & Ellliot-09

    www.wallskog.blogg.se
  2. 1
    Lugn bebis? Tycker Junior blivit så lugn i magen. Jag går in i vecka 27 imorgon, är det nån som känner igen sig. Ska det vara nån lugnare period nu? Han brukar ha nån eller några härjar-pass per dag, men nu i helgen har han varit så lugn och jag kom på mig själv att vakna inatt och försöka känna honom flera gånger. Idag har jag bara känt lite sprall, inte så mycket mer....
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    han sover nog bara, min lilljunior höll på så för ngn vecka,sedan, då sov han konstant med undantag för lite sprattel sen var han galen och vaken 24 timmar i sträck kändes det som.. Nu verkar han ha kommit till ngt stadie där han inte sover alls, börjaar undra o inte ungen har ngn alfabetssjukdom redan ADHD eller Torrets. Inte still mng sekunder på dygnet!
  4. 2
    han sover nog bara, min lilljunior höll på så för ngn vecka,sedan, då sov han konstant med undantag för lite sprattel sen var han galen och vaken 24 timmar i sträck kändes det som.. Nu verkar han ha kommit till ngt stadie där han inte sover alls, börjaar undra o inte ungen har ngn alfabetssjukdom redan ADHD eller Torrets. Inte still mng sekunder på dygnet!
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    För mig varierar det från dag till dag, det viktigaste är ju att man känner av bebisen varje dag någon gång så man får ett livstecken. Så om du känner lite sprall iaf så är det ju bra

    Min bebis verkar just nu tycka om att sträcka på sig... helt plötsligt sticker magen ut på alla håll samtidigt... känns jätteunderligt och igårkväll kunde jag inte låta bli att börja skratta åt krabaten...

    Men du, om du är orolig för Junior, jag menar om du inte tycker dig känna honom röra sig så ring absolut bm!!! Har tyvärr hört några skräckisar på senaste tiden
  6. 3
    För mig varierar det från dag till dag, det viktigaste är ju att man känner av bebisen varje dag någon gång så man får ett livstecken. Så om du känner lite sprall iaf så är det ju bra

    Min bebis verkar just nu tycka om att sträcka på sig... helt plötsligt sticker magen ut på alla håll samtidigt... känns jätteunderligt och igårkväll kunde jag inte låta bli att börja skratta åt krabaten...

    Men du, om du är orolig för Junior, jag menar om du inte tycker dig känna honom röra sig så ring absolut bm!!! Har tyvärr hört några skräckisar på senaste tiden
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Men usch, skräms inte Läste precis inne i aprilgruppen om en bebis som dött i magen nu *ledsen*.

    Tur för oss så gör det inte så mkt om bebisarna är lugna, så länge dom rör sig ngn gång per dag iaf, och din lille kille har ju härjar-pass så det är ingen fara.

    Blev så ledsen när jag läste inne i den andra gruppen och sen såg din överskrift, usch stackars föräldrar som miste sitt barn och är inne och föder nu, tänker på dom.

    Klappa magen och ta det lugnt, bebisarna brukar ju bli lugnare med tiden eftersom det inte finns lika mkt plats + att dom har sina olika perioder.

    Massa, massa kramar till dig och inte meningen att skrämma upp dig lr dra in det här i ditt inlägg, men som sagt ingen fara för dig.
  8. 4
    Men usch, skräms inte Läste precis inne i aprilgruppen om en bebis som dött i magen nu *ledsen*.

    Tur för oss så gör det inte så mkt om bebisarna är lugna, så länge dom rör sig ngn gång per dag iaf, och din lille kille har ju härjar-pass så det är ingen fara.

    Blev så ledsen när jag läste inne i den andra gruppen och sen såg din överskrift, usch stackars föräldrar som miste sitt barn och är inne och föder nu, tänker på dom.

    Klappa magen och ta det lugnt, bebisarna brukar ju bli lugnare med tiden eftersom det inte finns lika mkt plats + att dom har sina olika perioder.

    Massa, massa kramar till dig och inte meningen att skrämma upp dig lr dra in det här i ditt inlägg, men som sagt ingen fara för dig.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Åh, så oerhört tragiskt. Stackars stackars föräldrar.
  10. 5
    Åh, så oerhört tragiskt. Stackars stackars föräldrar.
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    Ja visst är det *suck*, så orättvist
  12. 6
    Ja visst är det *suck*, så orättvist

Liknande trådar

  1. Lugn bebis
    By pemlarsson in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-08, 11:38
  2. lugn bebis
    By Violen74 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 12:12
  3. Lugn bebis?
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 06:55
  4. Sprallig bebis - Lugn bebis
    By Mimmi73 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 23:43
  5. Lugn bebis
    By Alven in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 18:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar