Barn med shuntar
Shuntar och hydrocefalus
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Barn med shuntar

    Hej jag skulle vilja veta om det finns en förening eller liknande för föräldrar som har barn som har shuntar. Min son har en efter en hjärnhinneinflamation efter 2 veckor. Blev bra men pga detta började hans huvud växa och han har gjort sammanlagt 6 operationer varav 4 med shunt och det har varit nära flera gånger. Han är nu över 2 år och har mått bra sedan den sista operationen, som gjordes i oktober 2007. Jag är så lycklig men skulle vilja komma i kontakt med andra föräldrar med barn med shuntar. Jag tycker det skulle vara intressant så att man inte känner sig ensam om problemet.

    Mvh
  2. 1
    Barn med shuntar Hej jag skulle vilja veta om det finns en förening eller liknande för föräldrar som har barn som har shuntar. Min son har en efter en hjärnhinneinflamation efter 2 veckor. Blev bra men pga detta började hans huvud växa och han har gjort sammanlagt 6 operationer varav 4 med shunt och det har varit nära flera gånger. Han är nu över 2 år och har mått bra sedan den sista operationen, som gjordes i oktober 2007. Jag är så lycklig men skulle vilja komma i kontakt med andra föräldrar med barn med shuntar. Jag tycker det skulle vara intressant så att man inte känner sig ensam om problemet.

    Mvh
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Hej! Vi är med i hydro chatten, den är jättebra! och har gett mig mycket kunskap och stöd. Min son fick också shunt efter en hjärnhinneinflammation.
    Här är den:

    http://www.hydrocefalus.com/index.html
  4. 2
    Hej! Vi är med i hydro chatten, den är jättebra! och har gett mig mycket kunskap och stöd. Min son fick också shunt efter en hjärnhinneinflammation.
    Här är den:

    http://www.hydrocefalus.com/index.html
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    Hej Om möjligt, kom gärna till HydroChattens höstträff i Heberg den 28-30 augusti

    Mer info finns på hemsidan www.hydrocefalus.com

    vänligen
    Tims mamma
    Tim född 1992 med kongenital hydrocefalus
    samt "listmorsa" för HydroChat,
    kontaktnätet om hydrocefalus
  6. 3
    Hej Om möjligt, kom gärna till HydroChattens höstträff i Heberg den 28-30 augusti

    Mer info finns på hemsidan www.hydrocefalus.com

    vänligen
    Tims mamma
    Tim född 1992 med kongenital hydrocefalus
    samt "listmorsa" för HydroChat,
    kontaktnätet om hydrocefalus

Liknande trådar

  1. Barn per vuxen/små barn/stora barn
    By Piilla in forum Barn som yrke
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-15, 10:06
  2. Små barn små bekymmer, stora barn-Hjälp
    By adora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-09, 13:18
  3. Försörja barn ungdomar myndiga barn
    By Sharingan in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 20:36
  4. Stort steg från 3 barn till 4 barn??
    By TJ in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar