Bara för att jag "skröt" igår...
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Bara för att jag "skröt" igår...

    ...om att våra nätter fungerar riktigt bra så straffades jag direkt! I natt har hon bara krånglat och inte varit nöjd alls. Har ätit varannan timme istället för var fjärde, och det gränsar ju faktiskt till tortyr! Nu ska jag gå och hälla i mig en balja kaffe så kanske jag blir människa igen. Hoppas ni andra har sovit bra i natt!

    Kram Emja
  2. 1
    Bara för att jag "skröt" igår... ...om att våra nätter fungerar riktigt bra så straffades jag direkt! I natt har hon bara krånglat och inte varit nöjd alls. Har ätit varannan timme istället för var fjärde, och det gränsar ju faktiskt till tortyr! Nu ska jag gå och hälla i mig en balja kaffe så kanske jag blir människa igen. Hoppas ni andra har sovit bra i natt!

    Kram Emja
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    ...och jag som gnällde igår har sovit rätt så bra!
    Storebror kom över vid midnatt som vanligt men son sen gott hela natten. Jag fick sova 2x3 timmar... Inte så illa!
    Hoppas kommande natt blir bättre för dig!
    Kram
  4. 2
    ...och jag som gnällde igår har sovit rätt så bra!
    Storebror kom över vid midnatt som vanligt men son sen gott hela natten. Jag fick sova 2x3 timmar... Inte så illa!
    Hoppas kommande natt blir bättre för dig!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    Du ser!

    Man kanske ska beklaga sig högljutt innan man går och lägger sig varje kväll, så kanske de små liven hör oss och sover som de ska! Alltid värt att prova!
  6. 3
    Du ser! Man kanske ska beklaga sig högljutt innan man går och lägger sig varje kväll, så kanske de små liven hör oss och sover som de ska! Alltid värt att prova!
  7. Medlem sedan
    Sep 2007
    #4
    I stort sett samma här. Nova sover rätt bra på nätterna, men två nätter har varit jättejobbiga, och då har jag fått panik: Ska det bli så här nu? Fast natten efter har hon sovit bra igen.
  8. 4
    I stort sett samma här. Nova sover rätt bra på nätterna, men två nätter har varit jättejobbiga, och då har jag fått panik: Ska det bli så här nu? Fast natten efter har hon sovit bra igen.

Liknande trådar

  1. Köpte "vårskor" till 2-åringen igår
    By mallimell+3 in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-02, 21:51
  2. Vårat första "riktiga" BM-besök igår
    By _fi_ in forum _1007 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 07:59
  3. Miltonia tack för ditt svar igår"ryser"
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-11, 05:35
  4. Köpte moln"morgon´/badrocken" igår
    By flingo in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 09:46
  5. vilka "hängde löst" i IDOL igår?
    By Gine in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-21, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar