VIlka vet kon?
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    VIlka vet kon?

    Skulle vara kul och se hur manga som vet att dom ska ha en kille eller tjej. Kanns som dom flesta har sett att dom ska ha en pojke?

    Jag ar team PINK. Vantar en tjej!!
  2. 1
    VIlka vet kon? Skulle vara kul och se hur manga som vet att dom ska ha en kille eller tjej. Kanns som dom flesta har sett att dom ska ha en pojke?

    Jag ar team PINK. Vantar en tjej!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Jag väntar en pojke men kommer inte att placera honom i ett färgfack om man säger så...
  4. 2
    Jag väntar en pojke men kommer inte att placera honom i ett färgfack om man säger så...
  5. Medlem sedan
    May 1999
    #3
    vi hade ju som förslag tidigare att de som kollar kön skriver in i BF-listan efter sitt namn om det är en pojke eller flicka
  6. 3
    vi hade ju som förslag tidigare att de som kollar kön skriver in i BF-listan efter sitt namn om det är en pojke eller flicka
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Vi vet inte vad det är för kön. Men jag är rätt säker på att det är en pojke. Har en son sedan innan så det vore lite kul med en tjej. Men som sagt så är jag rätt säker på att det är en pojke. Men det blir ju bra det med....*ler*
  8. 4
    Vi vet inte vad det är för kön. Men jag är rätt säker på att det är en pojke. Har en son sedan innan så det vore lite kul med en tjej. Men som sagt så är jag rätt säker på att det är en pojke. Men det blir ju bra det med....*ler*
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    jaha, forlat da, maste ha misst det...
  10. 5
    jaha, forlat da, maste ha misst det...
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Vi ska ha en tjej.
  12. 6
    Vi ska ha en tjej.
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Det var jag som föreslog det, men det är nog ett stort projekt att få alla att fylla i det. Det verkar vara väldigt många här som vet kön. Kanske någon orkar sammanställa och fylla i åt alla vid tillfälle? Vi får se.
  14. 7
    Det var jag som föreslog det, men det är nog ett stort projekt att få alla att fylla i det. Det verkar vara väldigt många här som vet kön. Kanske någon orkar sammanställa och fylla i åt alla vid tillfälle? Vi får se.
  15. Medlem sedan
    Feb 2009
    #8
    Vi ska få en flicka!
  16. 8
    Vi ska få en flicka!
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    Vi vet ej. Det gick inte att se på UL.
  18. 9
    Vi vet ej. Det gick inte att se på UL.
  19. Medlem sedan
    Apr 2007
    #10
    Vi ska få en flicka denna gång, åtminstone såg det ut så på UL men hon vågade inte säga till 100%.
  20. 10
    Vi ska få en flicka denna gång, åtminstone såg det ut så på UL men hon vågade inte säga till 100%.
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11
    En pojke! Vi har en av varje redan. Min treårige son har just rosa som sin favvofärg så på sätt och vis sällar jag mig till team Pink fast kanske inte som du menade ;-)
  22. 11
    En pojke! Vi har en av varje redan. Min treårige son har just rosa som sin favvofärg så på sätt och vis sällar jag mig till team Pink fast kanske inte som du menade ;-)
  23. Medlem sedan
    May 1999
    #12
    Det verkade bara vara en smidig lösning eftersom vi redan hade en lista. Däremot kanske det kommer igång en BM-lista snart när vi börjar gå oftare hos BM, skall vi lägga in det där? Jag tycker det är jättespännande med all statistik. Hittills har jag tyckt att detta var en pojkgrupp men det skulle vara kul att se hur många tjejer det är! Hoppas nån är duktig på sånt här och kan sammanställa
  24. 12
    Det verkade bara vara en smidig lösning eftersom vi redan hade en lista. Däremot kanske det kommer igång en BM-lista snart när vi börjar gå oftare hos BM, skall vi lägga in det där? Jag tycker det är jättespännande med all statistik. Hittills har jag tyckt att detta var en pojkgrupp men det skulle vara kul att se hur många tjejer det är! Hoppas nån är duktig på sånt här och kan sammanställa
  25. Medlem sedan
    Aug 2008
    #13
    Väntar vår tredje son och det vet vi till 100 % eftersom vi gjort fvp!
    Tre söner födda 02, 05, 09. Gravid med BF 120619.
  26. 13
    Väntar vår tredje son och det vet vi till 100 % eftersom vi gjort fvp!
  27. Medlem sedan
    Apr 2007
    #14
    Vi tror att vi väntar en flicka, men är inte säkra. Barnmorskan vid UL gissade på en flicka. Men bad oss avvakta med de rosa kläderna (nog för att jag gillar färglada könsneutrala kläder - lite retro).

    Har en pojke sedan innan och det mesta av hans kläder kan en flicka också ha - även om det kanske blir kul med någon klänning då och då (om det nu skulle vara en flicka).
  28. 14
    Vi tror att vi väntar en flicka, men är inte säkra. Barnmorskan vid UL gissade på en flicka. Men bad oss avvakta med de rosa kläderna (nog för att jag gillar färglada könsneutrala kläder - lite retro).

    Har en pojke sedan innan och det mesta av hans kläder kan en flicka också ha - även om det kanske blir kul med någon klänning då och då (om det nu skulle vara en flicka).

Liknande trådar

  1. vilka är vi och vilka har plussat?
    By joliegirl in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 17:43
  2. Vilka är på G?
    By Lottiz_ in forum _0706 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 13:37
  3. Vilka här har
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 08:02
  4. vilka??
    By patricia76 in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 22:34
  5. Vilka
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 21:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar