gången
Klumpfot
  1. Sandra&Erik
    #1

    gången

    Hejsan
    Erik opererades i februari senförflyttning på båda fötterna ett av såren under foten läkte inte som det skulle och han började inte att gå förrens för en månad sedan. Jag upplever att han gå mycket sämre nu än innan operationen men jag vet inte om han bara har hittat en stil där han känner att han har balans och det känns ok eller vad det beror på?? HAn går väldigt stelt med benen och har ingen svikt alls i vristen. Hur har ni upplevt era barns gång efter operationen??
  2. 1
    gången Hejsan
    Erik opererades i februari senförflyttning på båda fötterna ett av såren under foten läkte inte som det skulle och han började inte att gå förrens för en månad sedan. Jag upplever att han gå mycket sämre nu än innan operationen men jag vet inte om han bara har hittat en stil där han känner att han har balans och det känns ok eller vad det beror på?? HAn går väldigt stelt med benen och har ingen svikt alls i vristen. Hur har ni upplevt era barns gång efter operationen??
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2

    kanske

    är det som med min Simon.
    De flyttade ju sen/muskelfäste OCH "bröt" upp ledkapseln i fotleden. Vilket resulterar i att foten nästan är steloperarad, men nästan rak
    Isåfall kommer han att hitta en ny egen stil.
    Inget som hindrar honom.
    Lycka till
  4. 2
    kanske är det som med min Simon.
    De flyttade ju sen/muskelfäste OCH "bröt" upp ledkapseln i fotleden. Vilket resulterar i att foten nästan är steloperarad, men nästan rak
    Isåfall kommer han att hitta en ny egen stil.
    Inget som hindrar honom.
    Lycka till
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    hej. jag har ju skrivit om ungefär samma sak ang vår dotter, hon blev av med gipset i december och det tog ca 4 månader innan det blev bra. hon opererade ena foten och började gå några dagar efter avgipsning, väldigt försiktigt. Sedan har hon studsat framåt, två skutt på bra foten, ett på den svaga. Op-foten vriden inåt och belastade endast yttersta kanten av sulan.
    Nu är det bra! hon går fint och är stadigare än innan operationen.

    Lycka till,
    träna på Charlie Chaplin-gång och balansgång där han sätter ned hälen först, det gjorde susen hos oss.
  6. 3
    hej. jag har ju skrivit om ungefär samma sak ang vår dotter, hon blev av med gipset i december och det tog ca 4 månader innan det blev bra. hon opererade ena foten och började gå några dagar efter avgipsning, väldigt försiktigt. Sedan har hon studsat framåt, två skutt på bra foten, ett på den svaga. Op-foten vriden inåt och belastade endast yttersta kanten av sulan.
    Nu är det bra! hon går fint och är stadigare än innan operationen.

    Lycka till,
    träna på Charlie Chaplin-gång och balansgång där han sätter ned hälen först, det gjorde susen hos oss.
  7. Medlem sedan
    Dec 2010
    #4

Liknande trådar

  1. Ena gången inget andra gången betala
    By anonymt namn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 19:26
  2. Mvc för 2:a gången
    By JennymH&E in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 12:51
  3. Här för 586:e gången ...
    By kittan in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 13:05
  4. 1a gången...
    By Empa in forum _0707 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 20:35
  5. Den här gången...
    By Jennypen in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 22:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar