Hur gör ni "där nere"?
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Hur gör ni "där nere"?

    Hur gör ni med "buskaget där nere" nuförtiden?? Låter ni det växa fritt el håller ni efter med bikinilinjen, o trimmar ner o sånt?

    Kom att fundera på detta nu när jag skulle fixa bikinilinjen. Jag har inte brytt mig alls nånting under vinter/vår eftersom vårat sexliv varit ganska obefintligt och det har bara blivit avglömt liksom... men nu vill man ju fixa bikinilinjen lite grann iaf så det inte sticker ut nått när man solar o så... Kom på i duschen, hur sjutton ska detta gå till???? Man ser ju ingenting för det är ju en stor mage i vägen?? Man får ju fumla som en blind o hoppas allt går vägen jue!!!

    Ja.. så hur gör ni då?
    Ni kan ju va anonyma om ni tycker ämnet e pinsamt
    Stolt mamma till Ted -07 & Charlie -09
    http://ida-h.blogspot.com/
  2. 1
    Hur gör ni "där nere"? Hur gör ni med "buskaget där nere" nuförtiden?? Låter ni det växa fritt el håller ni efter med bikinilinjen, o trimmar ner o sånt?

    Kom att fundera på detta nu när jag skulle fixa bikinilinjen. Jag har inte brytt mig alls nånting under vinter/vår eftersom vårat sexliv varit ganska obefintligt och det har bara blivit avglömt liksom... men nu vill man ju fixa bikinilinjen lite grann iaf så det inte sticker ut nått när man solar o så... Kom på i duschen, hur sjutton ska detta gå till???? Man ser ju ingenting för det är ju en stor mage i vägen?? Man får ju fumla som en blind o hoppas allt går vägen jue!!!

    Ja.. så hur gör ni då?
    Ni kan ju va anonyma om ni tycker ämnet e pinsamt
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Jäkla problematiskt är vad det är. Jag tycker det kliar att ha växt, så jag vill ha bort endel Jag gör på måfå kan jag säga, och försöker hålla undan magen så jag ska se nåt. Tidigare graviditeter har jag ställt en pall framför en helkroppsspegel och smidigt slängt upp ett ben på pallen och sen rakat. Men nu har jag ju grym foglossning så tanken på att försöka lyfta upp ett ben på en pall känns liksom inte så lockande. Min man har sagt att han kan raka, men jag är osäker på om jag vill ha honom där nere med en rakhyvel
  4. 2
    Jäkla problematiskt är vad det är. Jag tycker det kliar att ha växt, så jag vill ha bort endel Jag gör på måfå kan jag säga, och försöker hålla undan magen så jag ska se nåt. Tidigare graviditeter har jag ställt en pall framför en helkroppsspegel och smidigt slängt upp ett ben på pallen och sen rakat. Men nu har jag ju grym foglossning så tanken på att försöka lyfta upp ett ben på en pall känns liksom inte så lockande. Min man har sagt att han kan raka, men jag är osäker på om jag vill ha honom där nere med en rakhyvel
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag kör lite på känn, vilket resulterar i en del skrattattacker från T. Men jag har bett honom raka och då hänvisade han till sin trimmer! Mäh, nej jag tänker inte trimma fjaset vafan.
  6. 3
    Jag kör lite på känn, vilket resulterar i en del skrattattacker från T. Men jag har bett honom raka och då hänvisade han till sin trimmer! Mäh, nej jag tänker inte trimma fjaset vafan.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Grov trimning med vana rörelser för som sagt - man ser inte ett jota!

    "Bikinilinjen" är ju också ca 5 cm längre ner än vanligt ... så jag får hålla den i schack sedan månader tillbaka!

    Väntade faktiskt på frågan här
  8. 4
    Grov trimning med vana rörelser för som sagt - man ser inte ett jota!

    "Bikinilinjen" är ju också ca 5 cm längre ner än vanligt ... så jag får hålla den i schack sedan månader tillbaka!

    Väntade faktiskt på frågan här
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Jag som har hårfobi haha Jag kör lite på känn, eller kollar i spegeln, är ju stört omöjligt att få undan magen åt något håll.... Några skärsår får man väl räkna med *s*
    Sebastian-02, Izabella-03, Dominika-06 och Vincent-09.

    Vår firma: www.citybutiken.se

    http://forortsmamman.se
  10. 5
    Jag som har hårfobi haha Jag kör lite på känn, eller kollar i spegeln, är ju stört omöjligt att få undan magen åt något håll.... Några skärsår får man väl räkna med *s*
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Jag sätter upp ena benet på en pall och försöker titta så bra det går, det blir ganska mycket på känn men jag har inte skurit mig hittills :-)
  12. 6
    Jag sätter upp ena benet på en pall och försöker titta så bra det går, det blir ganska mycket på känn men jag har inte skurit mig hittills :-)
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7
    Haha ja inte är det lätt, jag sa till sambon när magen började växa att han snart fick hjälpa mig så att bebisen inte trasslade in sig vid nedkomst

    Nej men helt ärliogt så rakar jag bikinilinjen "på känn" och trimmar resten med en trimmer medans man inte kan raka. Har inte ens försökt att titta efter när jag utför dessa akrobatiska övningar eftersom det är stört omöjligt att se ngt
  14. 7
    Haha ja inte är det lätt, jag sa till sambon när magen började växa att han snart fick hjälpa mig så att bebisen inte trasslade in sig vid nedkomst

    Nej men helt ärliogt så rakar jag bikinilinjen "på känn" och trimmar resten med en trimmer medans man inte kan raka. Har inte ens försökt att titta efter när jag utför dessa akrobatiska övningar eftersom det är stört omöjligt att se ngt
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    På känn här med, magen är liksom lite ivägen, men nu när jag inte ser så glömmer jag ofta bort bikinlinjen när rakhyveln är framme. Försökte häromdagen att se ordentligt vad jag gjorde och min man kom in och rågarvade...
  16. 8
    På känn här med, magen är liksom lite ivägen, men nu när jag inte ser så glömmer jag ofta bort bikinlinjen när rakhyveln är framme. Försökte häromdagen att se ordentligt vad jag gjorde och min man kom in och rågarvade...
  17. Medlem sedan
    Oct 2000
    #9
    Usch...det blir alldeles för lite underhåll down under nuförtiden. Det tycker jag inte alls om. Fast å andra sidan ser ju inte JAG det :-)
    Det har blivit lite på känn ibland men det är inte enkelt. Jag tror mannen mycket gärna kan tänka sig att hjälpa till men då måste vi nog ha gott om tid för jag misstänker att jag kommer att vilja slänga mig över honom sen.... ;-)
  18. 9
    Usch...det blir alldeles för lite underhåll down under nuförtiden. Det tycker jag inte alls om. Fast å andra sidan ser ju inte JAG det :-)
    Det har blivit lite på känn ibland men det är inte enkelt. Jag tror mannen mycket gärna kan tänka sig att hjälpa till men då måste vi nog ha gott om tid för jag misstänker att jag kommer att vilja slänga mig över honom sen.... ;-)
  19. Medlem sedan
    Jan 2007
    #10
    jag vill nog inte heller ha min karl där nere med nån hyvel, inte just nu iaf! haha
    ja spegel borde välan funka men lite osmidigt deet med! krångel..
  20. 10
    jag vill nog inte heller ha min karl där nere med nån hyvel, inte just nu iaf! haha
    ja spegel borde välan funka men lite osmidigt deet med! krångel..
  21. Medlem sedan
    Jan 2007
    #11
    jag körde också lite på känn o det är noginget jag tänk o visa upp så mycket om man säger så... haha
  22. 11
    jag körde också lite på känn o det är noginget jag tänk o visa upp så mycket om man säger så... haha
  23. Medlem sedan
    Jan 2007
    #12
    min bikinilinje var nog 5 cm bredare än vanligt nu.. heheh
  24. 12
    min bikinilinje var nog 5 cm bredare än vanligt nu.. heheh
  25. Medlem sedan
    Jan 2007
    #13
    ja hur ska man lyckas putta undan magen? hmm..
  26. 13
    ja hur ska man lyckas putta undan magen? hmm..
  27. Medlem sedan
    Jan 2007
    #14
    låter som att pall o spegel e de bästa tipsen hittils.. får se hur man lyckas med det!
  28. 14
    låter som att pall o spegel e de bästa tipsen hittils.. får se hur man lyckas med det!
  29. Medlem sedan
    Jan 2007
    #15
    haha trassla in sig.. så illa ska det väl inte bhöva bli får man hoppas!
  30. 15
    haha trassla in sig.. så illa ska det väl inte bhöva bli får man hoppas!
  31. Medlem sedan
    Jan 2007
    #16
    ja när man inte ser sig själv så ofta glömmar man ju lätt att hålla efter... min sambo kan garva åt mig i vanliga fall så jag skulle nog bli ordentligt utskrattad jag med!
  32. 16
    ja när man inte ser sig själv så ofta glömmar man ju lätt att hålla efter... min sambo kan garva åt mig i vanliga fall så jag skulle nog bli ordentligt utskrattad jag med!
  33. Medlem sedan
    Jan 2007
    #17
    hihi håller med, det man inte ser tar man ju inte skada av!
  34. 17
    hihi håller med, det man inte ser tar man ju inte skada av!
  35. Anonym
    #18
    Fast jag ser hur bra som helst? Jag drar in magen lite och då ser jag lika bra som annars. Det har jag gjort ända fram till förlossningen med alla mina tre tidigare, och det har inte varit några minibebisar. Är jag ovanligt vig eller har jag bara en rygg som är världsrekordslång (fast det ser inte ut som det, måste jag ändå säga? Menar ni på allvar att ni inte ser, eller överdriver ni?
  36. 18
    Fast jag ser hur bra som helst? Jag drar in magen lite och då ser jag lika bra som annars. Det har jag gjort ända fram till förlossningen med alla mina tre tidigare, och det har inte varit några minibebisar. Är jag ovanligt vig eller har jag bara en rygg som är världsrekordslång (fast det ser inte ut som det, måste jag ändå säga? Menar ni på allvar att ni inte ser, eller överdriver ni?
  37. Medlem sedan
    Oct 2000
    #19
    Dra in magen...hmmm...det går inte hur mycket jag än försöker. Nej, jag ser verkligen inte!
  38. 19
    Dra in magen...hmmm...det går inte hur mycket jag än försöker. Nej, jag ser verkligen inte!
  39. Så anonym
    #20

    Trevligt! (intimt)

    Jag fick hjälp av maken i söndags och det blev som ett kinderägg, tå saker i en... Under hela arbetet höll han superlöst på *"knappen". och precis när han var klar så tryckte han till så det blev en EXPLOSION :-)
  40. 20
    Trevligt! (intimt) Jag fick hjälp av maken i söndags och det blev som ett kinderägg, tå saker i en... Under hela arbetet höll han superlöst på *"knappen". och precis när han var klar så tryckte han till så det blev en EXPLOSION :-)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. "där nere"...
    By Anonym in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 16:54
  2. Obalans "där nere"
    By Beamedbarn in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 19:51
  3. Sticker "där nere"?
    By Fru Kanin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 08:37
  4. Konstigt ont "där nere"...
    By Ingen alls in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 18:15
  5. Ont "där nere"
    By anonymt namn in forum _0707 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar