Alltså ilningar och stickningar
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Alltså ilningar och stickningar

    långt långt ner i livmodern känns som mellan benen.. kan det vara livmodertappen??
    Jätteobehagligt har haft det hela dagen idag fryser till is då det ilar.

    Idag bakar jag för fullt inför dotterns konfirmation imorgon , har varit och köpt moped till henne. Oj så stora barn jag har... På måndag är det spec mvc som gäller och planering av kejsarsnittet.. spännande .
  2. 1
    Alltså ilningar och stickningar långt långt ner i livmodern känns som mellan benen.. kan det vara livmodertappen??
    Jätteobehagligt har haft det hela dagen idag fryser till is då det ilar.

    Idag bakar jag för fullt inför dotterns konfirmation imorgon , har varit och köpt moped till henne. Oj så stora barn jag har... På måndag är det spec mvc som gäller och planering av kejsarsnittet.. spännande .
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Ja, fy det gör så ONT! Tur det går över snabbt iallafall.
    Jag vet inte vad det är, men jag minns att jag hade så med June också.
  4. 2
    Ja, fy det gör så ONT! Tur det går över snabbt iallafall.
    Jag vet inte vad det är, men jag minns att jag hade så med June också.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Japp, samma här. Vet inte vad det är, men typ bebis möter bäckenet och det ska kännas
  6. 3
    Japp, samma här. Vet inte vad det är, men typ bebis möter bäckenet och det ska kännas
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Har nu försökt läsa runt och det står som oftast att det kan bero på att bebisen fixerar huvudet.. får se vad bm säger på onsdag eller om läkaren kollar detta på måndag.
  8. 4
    Har nu försökt läsa runt och det står som oftast att det kan bero på att bebisen fixerar huvudet.. får se vad bm säger på onsdag eller om läkaren kollar detta på måndag.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Hade också sånna, särskilt för ett par veckor sedan när hon åkte ner lite...kändes som om det kom ifrån livmodertappen..inte skönt
  10. 5
    Hade också sånna, särskilt för ett par veckor sedan när hon åkte ner lite...kändes som om det kom ifrån livmodertappen..inte skönt
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    jaa precis som att det kommer från tappen ska fråga läkaren imorgon då jag är på spec mvc.

    Känner rörelser långt lång ner nu... precis vid musen.. så jag tror den har sjunkit ner.
  12. 6
    jaa precis som att det kommer från tappen ska fråga läkaren imorgon då jag är på spec mvc.

    Känner rörelser långt lång ner nu... precis vid musen.. så jag tror den har sjunkit ner.

Liknande trådar

  1. Ilningar/stickningar i magen
    By AP75 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-12, 15:17
  2. Ilningar
    By -Jojjo- in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 16:39
  3. Ilningar/stickningar fr livmodertappen
    By mea72 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 19:36
  4. Ilningar...
    By Hanna&knodden in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 12:30
  5. Ilningar och stickningar?
    By Neta in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 08:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar