känns toppen i kroppen...
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    känns toppen i kroppen...

    Ibland vågar jag nästan inte skriva här inne... eftersom jag bara har det så fantastiskt bra och enkelt under min graviditet. Tycker så synd om alla som går och har ont i krämpor eller illamående men vill samtidigt bara få säga att jag tycker det är toppen att vara gravid... Får man det?

    Vill ge er alla en stor sommarkram nu, det närmar sig för oss alla och imorgon får vi väl en utav de första planerade leveranserna i gruppen

    Kram på er alla!
  2. 1
    känns toppen i kroppen... Ibland vågar jag nästan inte skriva här inne... eftersom jag bara har det så fantastiskt bra och enkelt under min graviditet. Tycker så synd om alla som går och har ont i krämpor eller illamående men vill samtidigt bara få säga att jag tycker det är toppen att vara gravid... Får man det?

    Vill ge er alla en stor sommarkram nu, det närmar sig för oss alla och imorgon får vi väl en utav de första planerade leveranserna i gruppen

    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Det är skönt att höra att man faktiskt kan må super när man är gravid. Det är roligt att läsa glada inlägg också.
  4. 2
    Det är skönt att höra att man faktiskt kan må super när man är gravid. Det är roligt att läsa glada inlägg också.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Nejmen schluuta, det är ju roligt att du mår bra! Jag tycker det är roligt att läsa att du mår bra.

    Sommarkram tillbaka!
  6. 3
    Nejmen schluuta, det är ju roligt att du mår bra! Jag tycker det är roligt att läsa att du mår bra.

    Sommarkram tillbaka!
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    men sicken tur då för ibland så känns det bara som att jag nog måste försöka hitta något som är jobbgt med att vara gravid... synd man inte kan dela med sig bara!
  8. 4
    men sicken tur då för ibland så känns det bara som att jag nog måste försöka hitta något som är jobbgt med att vara gravid... synd man inte kan dela med sig bara!
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Tack

    När går flytten nu då? Hoppas allt går superbra!
  10. 5
    Tack

    När går flytten nu då? Hoppas allt går superbra!
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Det är självklart att man ska skriva om det också! Njut av att du mår så gott!
    Det är typiskt svenskt (och jante) att liksom inte få må bättre än någon annan...
    Jag tror vi glömmer skriva om allt det mysiga o positiva kring att ha en bebis i magen. För de flesta av oss är det nog lite blandat från dag till dag
    Så är det i alla fall för mig
    Må gott!
    Kram
  12. 6
    Det är självklart att man ska skriva om det också! Njut av att du mår så gott!
    Det är typiskt svenskt (och jante) att liksom inte få må bättre än någon annan...
    Jag tror vi glömmer skriva om allt det mysiga o positiva kring att ha en bebis i magen. För de flesta av oss är det nog lite blandat från dag till dag
    Så är det i alla fall för mig
    Må gott!
    Kram
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7
    Självklart! Jag tycker att det är underbart att höra att du mår bra! Det är ju det vi alla vill göra. Själv mådde jag toppenbra tills förvärkarna drog igång & tvingade mej att dra ner på tempot. Mår fortfarande bra, men har en del krämpor.

    Stor sommarkram tillbaka!
  14. 7
    Självklart! Jag tycker att det är underbart att höra att du mår bra! Det är ju det vi alla vill göra. Själv mådde jag toppenbra tills förvärkarna drog igång & tvingade mej att dra ner på tempot. Mår fortfarande bra, men har en del krämpor.

    Stor sommarkram tillbaka!
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    På lördag! Så igår på kvällen körde jag omkring och tittade på alla stälen jag bott och jobbat och så och grät. Bara gravida gör så. Baaara gravida.
  16. 8
    På lördag! Så igår på kvällen körde jag omkring och tittade på alla stälen jag bott och jobbat och så och grät. Bara gravida gör så. Baaara gravida.
  17. Medlem sedan
    Oct 2008
    #9
    På besök från juni! Jag mådde också hur bra som helst fram tills för ett par veckor sen så jag tycker att du ska njuta så mycket du bara kan. Risken finns att de sista veckorna blir lite tyngre...

    Kanske blir det en julibebis här också i slutändan, han tycks inte ha bråttom den lille i min mage.

    Kram!
  18. 9
    På besök från juni! Jag mådde också hur bra som helst fram tills för ett par veckor sen så jag tycker att du ska njuta så mycket du bara kan. Risken finns att de sista veckorna blir lite tyngre...

    Kanske blir det en julibebis här också i slutändan, han tycks inte ha bråttom den lille i min mage.

    Kram!
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Jag njuter också!

    Av allt bök och stök där inne, hur man känner en fot som liksom "drar förbi", hickningarna och bara vetskapen om att det ligger en liten miniatyr människa inne i mej!!!

    Samtidigt är det ju tungt ibland och det blir väl kanske så att det är det man har mest behov av att skriva av sej om eller prata om...

    Ha en skön sommar dag
    Lisa med P-00, F-03, P-05
    ... och en liten pojke som kom 16/7-09
  20. 10
    Jag njuter också! Av allt bök och stök där inne, hur man känner en fot som liksom "drar förbi", hickningarna och bara vetskapen om att det ligger en liten miniatyr människa inne i mej!!!

    Samtidigt är det ju tungt ibland och det blir väl kanske så att det är det man har mest behov av att skriva av sej om eller prata om...

    Ha en skön sommar dag
  21. Medlem sedan
    Aug 2004
    #11
    Så skönt att läsa om en som mår bra Då finns det en chans att nästa graviditet går bättre *S*

    Dessutom så är det ju bara kul när det går bra för er andra, och klart att du ska få må bra

    KRAAAM
  22. 11
    Så skönt att läsa om en som mår bra Då finns det en chans att nästa graviditet går bättre *S*

    Dessutom så är det ju bara kul när det går bra för er andra, och klart att du ska få må bra

    KRAAAM

Liknande trådar

  1. Inskrivning igår - känns toppen!
    By Eire in forum _1209 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-02-17, 12:29
  2. det känns i kroppen
    By isastyrso in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-13, 09:36
  3. Hur känns kroppen-enkät?
    By azza in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 15:50
  4. Allt känns toppen idag:)
    By marmelis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-24, 17:34
  5. Hur känns det i kroppen?
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 17:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar