Syskon
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Syskon

    Arabelle ska få ett syskon gick lite fort kanske men det är så välkommet så
  2. 1
    Syskon Arabelle ska få ett syskon gick lite fort kanske men det är så välkommet så
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Grattis! Då får din lilla flicka ett syskon som hon troligtvis kommer att ha mycket gemensamt med.
  4. 2
    Grattis! Då får din lilla flicka ett syskon som hon troligtvis kommer att ha mycket gemensamt med.
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Oj, vad fort det gick. Grattis!
    Hur lång tid gick det efter förlossningen tills du blev gravid?
  6. 3
    Oj, vad fort det gick. Grattis!
    Hur lång tid gick det efter förlossningen tills du blev gravid?
  7. Medlem sedan
    Jul 2008
    #4
    1 månad och 18 dagar om ja räknat rätt, plussade idag
  8. 4
    1 månad och 18 dagar om ja räknat rätt, plussade idag
  9. Medlem sedan
    Jul 2008
    #5
    ja hoppas dom kommer överräns när dom blir lite större
  10. 5
    ja hoppas dom kommer överräns när dom blir lite större
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Hoppsan! Grattis!

    Kram
  12. 6
    Hoppsan! Grattis!

    Kram
  13. Medlem sedan
    Oct 2008
    #7
    Ett stort grattis Kram
  14. 7
    Ett stort grattis Kram
  15. Medlem sedan
    Feb 2008
    #8
    Oj! Vilken överraskning! Grattis!
  16. 8
    Oj! Vilken överraskning! Grattis!
  17. Medlem sedan
    Sep 2008
    #9
    Stort grattis jättekul!! Hoppas graviditeten blir bra och härlig, nu längtar jag nästan efter att vara gravid igen... Kram
  18. 9
    Stort grattis jättekul!! Hoppas graviditeten blir bra och härlig, nu längtar jag nästan efter att vara gravid igen... Kram
  19. Medlem sedan
    Jul 2008
    #10
    Tack
  20. 10
    Tack
  21. Medlem sedan
    Jul 2008
    #11
    Tack
  22. 11
    Tack
  23. Medlem sedan
    Jul 2008
    #12
    ja det var det har kännt det på mig i någon vecka nu men plussade inte förrens igår, det är lite konstigt att ja kände det så snabbt nu när ja väntade arabelle fick ja inte reda på det förrens i v10
  24. 12
    ja det var det har kännt det på mig i någon vecka nu men plussade inte förrens igår, det är lite konstigt att ja kände det så snabbt nu när ja väntade arabelle fick ja inte reda på det förrens i v10
  25. Medlem sedan
    Jul 2008
    #13
    Haha det hoppas ja med har gått runt här hemma och sagt hela tiden att ja saknar min mage fast ja trodde ju inte det skulle gå så fort innan ja får en ny
  26. 13
    Haha det hoppas ja med har gått runt här hemma och sagt hela tiden att ja saknar min mage fast ja trodde ju inte det skulle gå så fort innan ja får en ny
  27. Medlem sedan
    Apr 2006
    #14
    Shit vad häftigt! Grattis grattis!
    Är det rekord eller?
  28. 14
    Shit vad häftigt! Grattis grattis!
    Är det rekord eller?
  29. Medlem sedan
    Jul 2008
    #15
    haha ja vet itne arabelle var ju vårt första barn och ingen annan i släkten har fått barn så tätt in på, hoppas bara allt går som det ska är lite nervös att något ska hända nu i början
  30. 15
    haha ja vet itne arabelle var ju vårt första barn och ingen annan i släkten har fått barn så tätt in på, hoppas bara allt går som det ska är lite nervös att något ska hända nu i början
  31. Medlem sedan
    Jul 2005
    #16
    Oj här går det undan Det är rätt, bara att köra på Jättekul och hoppas att du får må bra så det inte blir så jobbigt för dig.
  32. 16
    Oj här går det undan Det är rätt, bara att köra på Jättekul och hoppas att du får må bra så det inte blir så jobbigt för dig.
  33. Medlem sedan
    Jun 2002
    #17
    Wow! Grattis! Här har vi knappt kommit till skott ännu
  34. 17
    Wow! Grattis! Här har vi knappt kommit till skott ännu
  35. Medlem sedan
    Jul 2008
    #18
    a precis vi tänket vi kör på tills vi har så många barn som vi tycker räcker haha ne bara skojja men ja tror det blir rätt kul för barnen sen när dom leker tillsammans det hoppas ja med tycker att det var väldigt lätt med arabelle även om ja kanske var lite gnällig så ja hoppas det går lika bra nu
  36. 18
    a precis vi tänket vi kör på tills vi har så många barn som vi tycker räcker haha ne bara skojja men ja tror det blir rätt kul för barnen sen när dom leker tillsammans det hoppas ja med tycker att det var väldigt lätt med arabelle även om ja kanske var lite gnällig så ja hoppas det går lika bra nu
  37. Medlem sedan
    Jul 2008
    #19
    haha kände mig helt återställd bara någon vecka efter förlossningen så då började vi som vanligt när lillsnuttan lagt sig för natten, tror dock inte det blir lika mkt sex efter nästa när det blir två små, kan se det framför mig hur ja däckar halvvägs till sovrummet när båda sover haha ;P
  38. 19
    haha kände mig helt återställd bara någon vecka efter förlossningen så då började vi som vanligt när lillsnuttan lagt sig för natten, tror dock inte det blir lika mkt sex efter nästa när det blir två små, kan se det framför mig hur ja däckar halvvägs till sovrummet när båda sover haha ;P
  39. Medlem sedan
    Mar 2008
    #20
    Stort grattis! Här kör vi på andra barnet och däckning istället - långt ifrån en chans till syskon på ett tag... :-) Hoppas att ni får en bra graviditet och jag kan inte annat än att gratulera även till att ha dem tätt!
  40. 20
    Stort grattis! Här kör vi på andra barnet och däckning istället - långt ifrån en chans till syskon på ett tag... :-) Hoppas att ni får en bra graviditet och jag kan inte annat än att gratulera även till att ha dem tätt!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 07:44
  2. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 09:39
  3. BT Syskon eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 13:53
  4. BT Syskon Eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 19:37
  5. Syskon möter nytt syskon??
    By arwida in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 14:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar