Vilket minne!
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Vilket minne!

    Hugo kände igen sin storebror! De har inte setts på 11 månader - inte kunde jag tro att så små barn kan minnas någon de inte sett på så länge.

    Gissa hur det kändes att se bröderna leka med varandra igen

    Nu myser jag... Själen känns len och go och jag ska snart gå och titta lite på den store som ligger hemma i sin säng och sover.

    Mmmm *lycklig*
    Vi har inte ärvt jorden från våra föräldrar – vi lånar den av våra barn.
  2. 1
    Vilket minne! Hugo kände igen sin storebror! De har inte setts på 11 månader - inte kunde jag tro att så små barn kan minnas någon de inte sett på så länge.

    Gissa hur det kändes att se bröderna leka med varandra igen

    Nu myser jag... Själen känns len och go och jag ska snart gå och titta lite på den store som ligger hemma i sin säng och sover.

    Mmmm *lycklig*
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Wow, jaa g är officiellt impad nu! Härligt att ha den förlorade sonen hemma kan jag tänka mig. Är han sig lik? Bryter på amerikanska kanske? Vad har han för vilda planer nu efter han kommit hem då, blir han kvar och myser med mamma eller är det nya äventyr på g. Han borde satsa på nåt som involverar skrivande tycker jag för jag gillade verkligen hans blogg, även om den inte uppdaterades så ofta.

    Ha det gott nu, men jag gissar att det inte ärnågra problem just nu
  4. 2
    Wow, jaa g är officiellt impad nu! Härligt att ha den förlorade sonen hemma kan jag tänka mig. Är han sig lik? Bryter på amerikanska kanske? Vad har han för vilda planer nu efter han kommit hem då, blir han kvar och myser med mamma eller är det nya äventyr på g. Han borde satsa på nåt som involverar skrivande tycker jag för jag gillade verkligen hans blogg, även om den inte uppdaterades så ofta.

    Ha det gott nu, men jag gissar att det inte ärnågra problem just nu
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Ha, ha! Jo vi svenskar är allt lite töntiga... Minns ju själv hur det var men det kan jag ju inte säga. Varje generation måste ju få göra samma upptäckter som generationen innan

    Han har börjat brottas i USA och letar nu efter ett kampsportcenter eftersom han vill utveckla sin brottning och hålla på med jätteläskiga saker där man bryter armar och ben på varandra, typ Thai boxning fast med brottning som tema - viste inte ens att det finns sådant.

    Nej, det är bättre med små goa killar som lägger armarna om ens hals och säger "Jag tycker om dig, mamma". Myyys!!
  6. 3
    Ha, ha! Jo vi svenskar är allt lite töntiga... Minns ju själv hur det var men det kan jag ju inte säga. Varje generation måste ju få göra samma upptäckter som generationen innan

    Han har börjat brottas i USA och letar nu efter ett kampsportcenter eftersom han vill utveckla sin brottning och hålla på med jätteläskiga saker där man bryter armar och ben på varandra, typ Thai boxning fast med brottning som tema - viste inte ens att det finns sådant.

    Nej, det är bättre med små goa killar som lägger armarna om ens hals och säger "Jag tycker om dig, mamma". Myyys!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Åh vad skönt att du får ha alla dina barn under ditt tak igen!
    Såklart Hugo kommer ihåg brorsan! Även om de inte setts så lär ju Hugo inte ha missat att ni förmodligen pratat om storebror en del. Dessutom har han ju haft sin storebror närvarande längre tid än han varit frånvarande, så det är nog inte så konstigt!
    Men jag förstår att ditt mammahjärta nu mår riktigt bra!
    Lycka!
  8. 4
    Åh vad skönt att du får ha alla dina barn under ditt tak igen!
    Såklart Hugo kommer ihåg brorsan! Även om de inte setts så lär ju Hugo inte ha missat att ni förmodligen pratat om storebror en del. Dessutom har han ju haft sin storebror närvarande längre tid än han varit frånvarande, så det är nog inte så konstigt!
    Men jag förstår att ditt mammahjärta nu mår riktigt bra!
    Lycka!

Liknande trådar

  1. Usch vilket gräsligt dåligt minne...
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 12:20
  2. Vilket minne hon har!
    By CarolinaK in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 15:08
  3. vilket minne :-(
    By funni in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 20:51
  4. Vilket gravtest bäst att spara som minne
    By Freja in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 08:00
  5. Vilket gravtest bäst att spara som minne
    By Freja in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar