Länge sen sist!
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Länge sen sist!

    Hej alla, hoppas att ni inte glömt mig. Här är det fullt upp! Alfred är 11 månader nu och vi är hemma båda två hela sommaren vilket är fantastiskt! Den 17/8 börjar jag jobba igen vilket känns helt ok. Då ska pappan vara hemma till mitten av januari innan lillsnutt ska börja på dagis.

    Vi har just haft tre dagars feber så jag har en mega prickig unge här hemma som innan dess också klarade av sin första öroninflammation. Tänk snart är alla våra små ett år!!

    Jag ser att det redan finns de som väntar syskon här - kul!! Vad har jag mer missat?? Fill me in!
  2. 1
    Länge sen sist! Hej alla, hoppas att ni inte glömt mig. Här är det fullt upp! Alfred är 11 månader nu och vi är hemma båda två hela sommaren vilket är fantastiskt! Den 17/8 börjar jag jobba igen vilket känns helt ok. Då ska pappan vara hemma till mitten av januari innan lillsnutt ska börja på dagis.

    Vi har just haft tre dagars feber så jag har en mega prickig unge här hemma som innan dess också klarade av sin första öroninflammation. Tänk snart är alla våra små ett år!!

    Jag ser att det redan finns de som väntar syskon här - kul!! Vad har jag mer missat?? Fill me in!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Hej, ja tiden den går. Skönt att vara hemma båda samtidigt, vi får tre veckor tillsammans sen går vi omlott tills Olle börjar förskolan i augusti.Sköt om er och hoppas det är slut på sjukdomar på ett tag.
    Cisslan
  4. 2
    Hej, ja tiden den går. Skönt att vara hemma båda samtidigt, vi får tre veckor tillsammans sen går vi omlott tills Olle börjar förskolan i augusti.Sköt om er och hoppas det är slut på sjukdomar på ett tag.
    Cisslan
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Hej på dig. Visst är det härligt att vara hemma båda två samtidigt. Då trivs jag som bäst.
    Jag har ju jobbat sen januari, men efter semestern ska jag vara helt mammaledig tom början av sept. Leo börjar på dagis då. Sen blir det 50 % jobb och resten f.ledig fram till efter nyår. Ska blir skönt.

    Ha det bra
  6. 3
    Hej på dig. Visst är det härligt att vara hemma båda två samtidigt. Då trivs jag som bäst.
    Jag har ju jobbat sen januari, men efter semestern ska jag vara helt mammaledig tom början av sept. Leo börjar på dagis då. Sen blir det 50 % jobb och resten f.ledig fram till efter nyår. Ska blir skönt.

    Ha det bra

Liknande trådar

  1. Länge sen sist!
    By Pyretopolarn in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-12, 13:31
  2. Länge sen sist
    By trollisbo in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-06-14, 19:23
  3. Oj, länge sen sist...
    By VeraK in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-17, 07:37
  4. Länge sen sist
    By Nahna in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 15:11
  5. Länge sen sist
    By -malin in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar