Oj, länge sen sist...
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Oj, länge sen sist...

    .... hela sidan ser helt konstig ut, måste ha missat nåt. Här i Miami är vädret fortfarande varmt o efter en månad här så känns livet som vardag. Fast i mycket lugnare tempo, och det är så skönt. Visst tar lillskrutt lika mycket kraft o tid som hemma, mer kanske eftersom han började krypa andra dagen här och huset inte alls är anpassat för barn. Alls. Så, det är att sitta o passa Emil, eller bära. Vi har varit i Orlando o besökt Universal studios o gjort annat här i hemtrakten. Allt bra, även om jag i smyg börjar längta hem så smått... Hoppas ni har det bra allesammans!
  2. 1
    Oj, länge sen sist... .... hela sidan ser helt konstig ut, måste ha missat nåt. Här i Miami är vädret fortfarande varmt o efter en månad här så känns livet som vardag. Fast i mycket lugnare tempo, och det är så skönt. Visst tar lillskrutt lika mycket kraft o tid som hemma, mer kanske eftersom han började krypa andra dagen här och huset inte alls är anpassat för barn. Alls. Så, det är att sitta o passa Emil, eller bära. Vi har varit i Orlando o besökt Universal studios o gjort annat här i hemtrakten. Allt bra, även om jag i smyg börjar längta hem så smått... Hoppas ni har det bra allesammans!
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Det låter härligt....
    En krypare till alltså... hmmm... snart bara Alexandra kvar tror jag... hon bara backar
    Här hemma är det skön sommar..... med en del regn som vanligt
    Ha det skönt....
    Kraaam från Kicki o Alexandra
  4. 2
    Det låter härligt....
    En krypare till alltså... hmmm... snart bara Alexandra kvar tror jag... hon bara backar
    Här hemma är det skön sommar..... med en del regn som vanligt
    Ha det skönt....
    Kraaam från Kicki o Alexandra

Liknande trådar

  1. Länge sen sist!
    By Pyretopolarn in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-12, 13:31
  2. Länge sen sist
    By trollisbo in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-06-14, 19:23
  3. Länge sen sist!
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-13, 22:08
  4. Länge sen sist
    By Nahna in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 15:11
  5. Länge sen sist
    By -malin in forum _0507 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar