Återbesök!
Klumpfot
  1. Sandra&Erik
    #1

    Återbesök!

    Hej
    Igår var vi på återbesök i Sthlm det är nu drygt sex månader sedan Erik gjorde senförflyttning på båda fötterna, eftersom hans högra fot inte läkte som den skulle så är nu den sämre än den vänstra vilket alltid har varit tvärtom...det känns lite snopet eftersom man kan tänka sig hur bra den kunde ha varit om det läkt som det skulle. För att undvika vidare operationer (då man flyttar ben och stiftar hälen?!)så ska han nu fortsätt med sina dagskenor vilket går över förväntan(han är ju trots allt sex år och har nu börjat skolan)samt att han ska få höga nattskenor som han hade som liten, hoppas att allt går som det är planerat jag är så stolt över min duktiga kille som igår själv hjälpte till att göra gipsavgjutningarnapå Olmed.
  2. 1
    Återbesök! Hej
    Igår var vi på återbesök i Sthlm det är nu drygt sex månader sedan Erik gjorde senförflyttning på båda fötterna, eftersom hans högra fot inte läkte som den skulle så är nu den sämre än den vänstra vilket alltid har varit tvärtom...det känns lite snopet eftersom man kan tänka sig hur bra den kunde ha varit om det läkt som det skulle. För att undvika vidare operationer (då man flyttar ben och stiftar hälen?!)så ska han nu fortsätt med sina dagskenor vilket går över förväntan(han är ju trots allt sex år och har nu börjat skolan)samt att han ska få höga nattskenor som han hade som liten, hoppas att allt går som det är planerat jag är så stolt över min duktiga kille som igår själv hjälpte till att göra gipsavgjutningarnapå Olmed.
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    www.klumpis.se andra i samma lika ;-)
  4. 2
    www.klumpis.se andra i samma lika ;-)

Liknande trådar

  1. Återbesök?
    By Kattou in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 12:01
  2. Var på KK för återbesök i går....
    By johanna25 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 21:27
  3. Återbesök på BB
    By Lima in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 10:38
  4. återbesök på bb
    By lärka in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 15:32
  5. Återbesök?
    By Mårran in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 08:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar