Preventivmedel
_0908 Augustibarn
  1. Anonym
    #1

    Preventivmedel

    Har vi inte haft något större behov av Har nu lovat maken att köpa kondomer nästa gång jag är på Apoteket. Är man supertråkig om man väljer kondom en period. Skulle tycka att det var enklast. Hur gör ni?

    Sedan en idotfråga kanske. Jag tror att maken är snäppet mindre än "standard" under kalsongerna, passar alla sorter ändå? (ändrade just till anonym för hans skull
  2. 1
    Preventivmedel Har vi inte haft något större behov av Har nu lovat maken att köpa kondomer nästa gång jag är på Apoteket. Är man supertråkig om man väljer kondom en period. Skulle tycka att det var enklast. Hur gör ni?

    Sedan en idotfråga kanske. Jag tror att maken är snäppet mindre än "standard" under kalsongerna, passar alla sorter ändå? (ändrade just till anonym för hans skull
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Visst ni kan väl ha kondom om ni känner er bekväma med det....själv kan jag inget om kondomer men du kan ju alltid fråga dem på apoteket. Lite jobbigt kanske....man kan ju beställa på nätet också så slipper man handla på affären eller apoteket. Eftersom vi har barn så är det ju uppenbart att man har sex men ändå är det ju jobbigt att köpa....konstigt!

    Själv var jag hos läkaren i går och pratade lite prev.medel då och han liksom min BM rekomenderar kopparspiral om man inte har jobbiga menstrationer i vanliga fall.
  4. 2
    Visst ni kan väl ha kondom om ni känner er bekväma med det....själv kan jag inget om kondomer men du kan ju alltid fråga dem på apoteket. Lite jobbigt kanske....man kan ju beställa på nätet också så slipper man handla på affären eller apoteket. Eftersom vi har barn så är det ju uppenbart att man har sex men ändå är det ju jobbigt att köpa....konstigt!

    Själv var jag hos läkaren i går och pratade lite prev.medel då och han liksom min BM rekomenderar kopparspiral om man inte har jobbiga menstrationer i vanliga fall.
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Inte för att jag kan så jätte mycket om kondomer..men Mamba ska väl sitta lite tightare än dom flesta vad jag hört iaf. Inte är ni tråkiga inte.. här kör vi också med kondom tills jag skaffat Cerazette igen..har bara inte hunnit med att boka tid än..+ att det alltid är upptager mellan 8-9 när man ringer..man är ju alltid upptagen med att fixa frukostar och blöjbyten vid den tiden själv så man hinner ju inte alltid ringa
    Men testa Mamba..
  6. 3
    Inte för att jag kan så jätte mycket om kondomer..men Mamba ska väl sitta lite tightare än dom flesta vad jag hört iaf. Inte är ni tråkiga inte.. här kör vi också med kondom tills jag skaffat Cerazette igen..har bara inte hunnit med att boka tid än..+ att det alltid är upptager mellan 8-9 när man ringer..man är ju alltid upptagen med att fixa frukostar och blöjbyten vid den tiden själv så man hinner ju inte alltid ringa
    Men testa Mamba..
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Vi kör också kådis... Får se hur länge...

    Ett tag "var" jag med en kille som var rätt liten. Men det var aldrig några problem med kådisstorleken. Dom är ju rätt små från början (kondomerna alltså) och töjer ut sig efter behov. Så det ska nog gå bra med vanliga profil...
  8. 4
    Vi kör också kådis... Får se hur länge...

    Ett tag "var" jag med en kille som var rätt liten. Men det var aldrig några problem med kådisstorleken. Dom är ju rätt små från början (kondomerna alltså) och töjer ut sig efter behov. Så det ska nog gå bra med vanliga profil...

Liknande trådar

  1. Preventivmedel
    By Anonym in forum Medelålders 45+
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-07, 14:30
  2. Preventivmedel..
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 16:25
  3. Preventivmedel?
    By Familjnu in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 13:34
  4. preventivmedel?
    By ~Ida~ in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 22:15
  5. Preventivmedel
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar