Högt, lågt och överallt...
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1
  2. 1
    Högt, lågt och överallt... Är era ungar vilda?

    http://www.youtube.com/watch?v=eTWQsDl_quQ
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Haha vad härligt att han lyckades krångla in sig där!!! Jorå här är det livat hela tiden också! Ture är ständigt på jakt efter nya saker att utforska! Hittar han en sak så är han snart inne på nästa grej han ska göra....
  4. 2
    Haha vad härligt att han lyckades krångla in sig där!!! Jorå här är det livat hela tiden också! Ture är ständigt på jakt efter nya saker att utforska! Hittar han en sak så är han snart inne på nästa grej han ska göra....
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    haha, vad rolig! Hur gick det, fick ni skruva isär klätterställningen för att få ut honom, eller sitter han där än, och blir matad genom hålet..?
  6. 3
    haha, vad rolig! Hur gick det, fick ni skruva isär klätterställningen för att få ut honom, eller sitter han där än, och blir matad genom hålet..?
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Tja... man kan väl enklast beskriva det som att han fick genomgå sin andra förlossning 3 dagar innan han blivit ett år
    Jag höll i armar och huvud och pappan drog i benen.

    ...5min senare så satt han fast igen. Nu är det en stor kudde inpressad där istället.
  8. 4
    Tja... man kan väl enklast beskriva det som att han fick genomgå sin andra förlossning 3 dagar innan han blivit ett år
    Jag höll i armar och huvud och pappan drog i benen.

    ...5min senare så satt han fast igen. Nu är det en stor kudde inpressad där istället.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Haha vilken busunge Här har hon inte så mkt att varken klättra i eller krångla sig in i, men där tillfälle ges så tvekar hon inte!
  10. 5
    Haha vilken busunge Här har hon inte så mkt att varken klättra i eller krångla sig in i, men där tillfälle ges så tvekar hon inte!
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Den var inte dålig!

    VI har en liten vilbatting vi med, men något sådant har hon inte lyckats med än.
  12. 6
    Den var inte dålig!

    VI har en liten vilbatting vi med, men något sådant har hon inte lyckats med än.
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7
    Haha vilken sötnos, jag hoppas han inte sitter kvar... Och ja, vår lille prins är helvild!
  14. 7
    Haha vilken sötnos, jag hoppas han inte sitter kvar... Och ja, vår lille prins är helvild!

Liknande trådar

  1. Lågt hb högt socker!!
    By knodden77 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-06-06, 13:52
  2. 14,53 ? Är det högt eller lågt
    By ing. in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 19:29
  3. högt och lågt
    By Eve 68 in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 08:12
  4. Ett lågt hb som var högt....
    By Mammaneta in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 13:18
  5. Högt och lågt blodtryck
    By Mamma till 2 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar