En sån sprattelgubbe!
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    En sån sprattelgubbe!

    Här sitter jag och jobbar i min ensamhet (jobbar hemifrån i dag), men i magen är det full fart. Lillebror sparkas och sprattlar och knökar och bökar.

    Det är så mysigt!

    Barnmorskan som gjorde tillväxt-ultraljudet förra veckan sa: "Den här bebisen vet nog att han ska hålla igång ordentligt, så att mamma och pappa blir mindre oroliga". =)

    Hur är aktiviteten i era magar i dag?
    lyrasmamma.wordpress.com
  2. 1
    En sån sprattelgubbe! Här sitter jag och jobbar i min ensamhet (jobbar hemifrån i dag), men i magen är det full fart. Lillebror sparkas och sprattlar och knökar och bökar.

    Det är så mysigt!

    Barnmorskan som gjorde tillväxt-ultraljudet förra veckan sa: "Den här bebisen vet nog att han ska hålla igång ordentligt, så att mamma och pappa blir mindre oroliga". =)

    Hur är aktiviteten i era magar i dag?
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Känner igen detta! Det är väldig fart de flesta timmar på dygnet =) Hur mysigt som helst!
  4. 2
    Känner igen detta! Det är väldig fart de flesta timmar på dygnet =) Hur mysigt som helst!
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Duktig bus! Jodå här sparkas det för fullt om både dagar och nätter också.

    Trots detta kan jag ibland få noja när det är lugnt några timmar, men Lilla Buff behöver väl ta igen sig ibland antar jag för sen sätter kickandet och vobblande igång igen!
  6. 3
    Duktig bus! Jodå här sparkas det för fullt om både dagar och nätter också.

    Trots detta kan jag ibland få noja när det är lugnt några timmar, men Lilla Buff behöver väl ta igen sig ibland antar jag för sen sätter kickandet och vobblande igång igen!
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    det stökas och bökas här också På relativt bestämda tidpunkter numer. Dvs. jag har märkt ett visst vaken-mönster Men sen är det ju klart vissa dagar då är det ännu mer än bara då. Men det sparkas och puffas så det står härliga till.
  8. 4
    det stökas och bökas här också På relativt bestämda tidpunkter numer. Dvs. jag har märkt ett visst vaken-mönster Men sen är det ju klart vissa dagar då är det ännu mer än bara då. Men det sparkas och puffas så det står härliga till.

Liknande trådar

  1. Sprattelgubbe!
    By emma10 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 16:22
  2. sprattelgubbe =)
    By bebis dec 2010 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-04, 12:18
  3. Missnöjd sprattelgubbe
    By 41:an in forum _0905 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 07:09
  4. Sprattelgubbe!
    By Minnea in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 09:59
  5. Sprattelgubbe!
    By Snice in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar