Ett vilt och galet uppkast
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Ett vilt och galet uppkast

    Här kommer ett vilt och galet uppkast från mig, som säkert ingen kommer att nappa på för det är krångligt, för sent, för kallt, för man saknar utrustning, för man ska hämta på dagis etc etc, men vad fasen, frågar man inte så får man ju aldrig veta, eller hur?

    Jag tänkte bege mig till Hammarbybacken och åka slalom en vardagkväll inom en snar framtid. Är det nån som vill haka på?

    Bara mammor är välkomna
  2. 1
    Ett vilt och galet uppkast Här kommer ett vilt och galet uppkast från mig, som säkert ingen kommer att nappa på för det är krångligt, för sent, för kallt, för man saknar utrustning, för man ska hämta på dagis etc etc, men vad fasen, frågar man inte så får man ju aldrig veta, eller hur?

    Jag tänkte bege mig till Hammarbybacken och åka slalom en vardagkväll inom en snar framtid. Är det nån som vill haka på?

    Bara mammor är välkomna
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Kan man hyra skidor där, vet du det?
  4. 2
    Kan man hyra skidor där, vet du det?
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Gud så kul det skulle vara och inte helt omöjligt för mig heller som har en bebis som tar flaska och en man som slutar tidigt två dgr/vecka.
    Med lite framförhållning skulle jag helt klart kunna. Tisdagar och torsdagar passar mig.
  6. 3
    Gud så kul det skulle vara och inte helt omöjligt för mig heller som har en bebis som tar flaska och en man som slutar tidigt två dgr/vecka.
    Med lite framförhållning skulle jag helt klart kunna. Tisdagar och torsdagar passar mig.
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4
    Ja! Jag vill! Måndag och onsdag hade funkat bäst, men tisdag eller torsdag går också. Fast i så fall helst tisdag. Torsdagar är det två barn som ska hämtas olika platser, olika tider...
  8. 4
    Ja! Jag vill! Måndag och onsdag hade funkat bäst, men tisdag eller torsdag går också. Fast i så fall helst tisdag. Torsdagar är det två barn som ska hämtas olika platser, olika tider...
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Ja, det kan man. Info finns på deras hemsida.
  10. 5
    Ja, det kan man. Info finns på deras hemsida.
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Redan på torsdag

    Har jag bestämt mig för att åka. Ni är hemskt välkomna att haka på, om ni har möjlighet. Jag tänkte vara där från kl 18.

    Jättekul att ni är intresserade. Man kan alltid lita på er tjejer!
    Om ni inte kan på torsdag så planerar jag gärna in ett annat tillfälle också. Förslagsvis tisdag 26 februari.
  12. 6
    Redan på torsdag Har jag bestämt mig för att åka. Ni är hemskt välkomna att haka på, om ni har möjlighet. Jag tänkte vara där från kl 18.

    Jättekul att ni är intresserade. Man kan alltid lita på er tjejer!
    Om ni inte kan på torsdag så planerar jag gärna in ett annat tillfälle också. Förslagsvis tisdag 26 februari.
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    26 januari menar jag förstås
  14. 7
    26 januari menar jag förstås
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Torsdag är jag tyvärr upptagen, med den 26:e borde funka! Jag måste vara hemma till 21.30 igen bara, men det är väl rätt gott om tid? P har fotbollsträning 22-23 nämligen.
  16. 8
    Torsdag är jag tyvärr upptagen, med den 26:e borde funka! Jag måste vara hemma till 21.30 igen bara, men det är väl rätt gott om tid? P har fotbollsträning 22-23 nämligen.
  17. Medlem sedan
    May 1999
    #9
    Har lite svårt att lova redan nu att vi får ihop hämtningen av barn då, men jag noterar datumet och håller tummarna för snälla gympa- och körkompisföräldrar
  18. 9
    Har lite svårt att lova redan nu att vi får ihop hämtningen av barn då, men jag noterar datumet och håller tummarna för snälla gympa- och körkompisföräldrar
  19. Medlem sedan
    Jan 2002
    #10
    Jag skulle ev kunna den 26:e, men jag måste kolla med maken först så att han inte hår något möte och att han tycker det är OK att jag smiter .
  20. 10
    Jag skulle ev kunna den 26:e, men jag måste kolla med maken först så att han inte hår något möte och att han tycker det är OK att jag smiter .
  21. Medlem sedan
    Nov 2004
    #11
    Vilken kul idé! Jag måste kolla eftersom varken torsdagar eller tisdagar är bra men förhoppningsvis kan jag hitta ngn som tar Hugo den 26. SKa kolla med Ylva om hon hänger på!
  22. 11
    Vilken kul idé! Jag måste kolla eftersom varken torsdagar eller tisdagar är bra men förhoppningsvis kan jag hitta ngn som tar Hugo den 26. SKa kolla med Ylva om hon hänger på!
  23. Medlem sedan
    Jul 2003
    #12
    ... och suck, så började sjukdomsperioden då. Vi har åtminstone klarat oss två veckor längre än förra året, men nu vågar jag inte boka något förrän i april
  24. 12
    ... och suck, så började sjukdomsperioden då. Vi har åtminstone klarat oss två veckor längre än förra året, men nu vågar jag inte boka något förrän i april

Liknande trådar

  1. Grytbitar av vilt.
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-29, 18:44
  2. ME -om vilt!
    By CarolinaK in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-09, 20:29
  3. Bjudmat - vilt
    By Nugga in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 21:27
  4. vilt e väl ok o äta
    By elin med hemlis in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-21, 08:51
  5. Vilt- kokbok????
    By ---Cami--- in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 22:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar