Oj då vad ni skriver
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Oj då vad ni skriver

    har har nästan glömt bort AFF, tråkigt nog, men får liksom inte till det längre.

    Visst har våra "bebisar" blivit stora och förståndiga. Alfons han diskuterar gärna allt mellan himmel och jord.
    Han har även efter intensiv potträning mellan jul och nyår kommit på tekniken och är nu helt blöjfri.

    Annars fylls dagarna av en massa måsten känns det som lämna, kollektivresa, jobba, kollektivresa och hämta. Men mellan alla dessa måsten finns det ju även tid för mys och mycket skratt.

    Jag hoppas att alla här inne mår bra och att era små frodas.

    Skickar en massa kramar till er, och lite besviken blev jag allt idag - varför?- jo jag tackade ja till en samkväm med jobbet på torsdagen den 26:e och går sedan in här och ser att ni ska åka till Hammarbybacken. Det skulle jag verkligen ha hängt på om jag inte hunnit tackat jag redan.

    Kram från
    Jessisa och Alfons
  2. 1
    Oj då vad ni skriver har har nästan glömt bort AFF, tråkigt nog, men får liksom inte till det längre.

    Visst har våra "bebisar" blivit stora och förståndiga. Alfons han diskuterar gärna allt mellan himmel och jord.
    Han har även efter intensiv potträning mellan jul och nyår kommit på tekniken och är nu helt blöjfri.

    Annars fylls dagarna av en massa måsten känns det som lämna, kollektivresa, jobba, kollektivresa och hämta. Men mellan alla dessa måsten finns det ju även tid för mys och mycket skratt.

    Jag hoppas att alla här inne mår bra och att era små frodas.

    Skickar en massa kramar till er, och lite besviken blev jag allt idag - varför?- jo jag tackade ja till en samkväm med jobbet på torsdagen den 26:e och går sedan in här och ser att ni ska åka till Hammarbybacken. Det skulle jag verkligen ha hängt på om jag inte hunnit tackat jag redan.

    Kram från
    Jessisa och Alfons
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Fast 26:e är ju en tisdag!

    Förändrar det saken?
  4. 2
    Fast 26:e är ju en tisdag! Förändrar det saken?
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Jag kommer inte kunna alls. Anders är bortrest och jag håller precis på att få någon form av ordning på Hugos sömn (6,5 timmar från 00.30 i går och bara två timmars vakenhet mln 1 och 3 i natt).

    Kan inte lämna till ungarna att ha honom för det krävs järnvilja och mängder av knep för att styra Hugos vanor just nu. (Mat, toabesök och allt möjligt är upp och ner så det är inte bara sömnen som krånglar.) Det är inte läge för barnvakteri, tyvärr.
  6. 3
    Jag kommer inte kunna alls. Anders är bortrest och jag håller precis på att få någon form av ordning på Hugos sömn (6,5 timmar från 00.30 i går och bara två timmars vakenhet mln 1 och 3 i natt).

    Kan inte lämna till ungarna att ha honom för det krävs järnvilja och mängder av knep för att styra Hugos vanor just nu. (Mat, toabesök och allt möjligt är upp och ner så det är inte bara sömnen som krånglar.) Det är inte läge för barnvakteri, tyvärr.

Liknande trådar

  1. Skriver in mig här
    By Crista m två in forum Försöker bli med barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 09:00
  2. Skriver här med
    By YoCheri in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 10:46
  3. Om jag skriver
    By OlgaR in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 19:02
  4. skriver in mig... :-) NY
    By katarina in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 09:52
  5. Att jag ens skriver här....
    By singel ? in forum Separation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 22:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar