En avsevärd förbättring!!!
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    En avsevärd förbättring!!!

    Nu har jag ätit mjölkfritt i tre dygn och vi märker en AVSEVÄRD förbättring. MEN vi har bytt antibiotika samtidigt, så vi vet ju inte vad förbättringen beror på. Men jag kör med mjölkfritt några veckor, så får vi se sen.

    Kulmen nåddes härom natten. Milo skrek och skrek. På morgonen bajsade han jääättemycket blod. Fy va otäckt. Läkare ordinerade mjölkfritt samt byte av medicin.

    Inatt och idag sover han väldigt lugnt och länge. Skriker inte vare sig när han ska somna eller vakna, det har han gjort senaste tiden. Bara bajsat två gånger hittills idag (han brukar bajsa varje timme). inte lika löst och nästan inget blod.

    ÄR SÅ GLAD!
    Tre söner födda 02, 05, 09. Gravid med BF 120619.
  2. 1
    En avsevärd förbättring!!! Nu har jag ätit mjölkfritt i tre dygn och vi märker en AVSEVÄRD förbättring. MEN vi har bytt antibiotika samtidigt, så vi vet ju inte vad förbättringen beror på. Men jag kör med mjölkfritt några veckor, så får vi se sen.

    Kulmen nåddes härom natten. Milo skrek och skrek. På morgonen bajsade han jääättemycket blod. Fy va otäckt. Läkare ordinerade mjölkfritt samt byte av medicin.

    Inatt och idag sover han väldigt lugnt och länge. Skriker inte vare sig när han ska somna eller vakna, det har han gjort senaste tiden. Bara bajsat två gånger hittills idag (han brukar bajsa varje timme). inte lika löst och nästan inget blod.

    ÄR SÅ GLAD!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Härligt!!! Hoppas det visar resultat nu även i fortsättningen. Det kan ta totalt 5 veckor innan all mjölkprotein är ur din kropp men det mesta åker på några dagar.
    Om du sen undrar nåt om maten, bakning etc så fråga på bara . Levt i 12 år med mjölkfritt.
  4. 2
    Härligt!!! Hoppas det visar resultat nu även i fortsättningen. Det kan ta totalt 5 veckor innan all mjölkprotein är ur din kropp men det mesta åker på några dagar.
    Om du sen undrar nåt om maten, bakning etc så fråga på bara . Levt i 12 år med mjölkfritt.
  5. Julborg
    #3
    Å, vad skönt! Håller tummarna för att det håller i sig och blir ännu bättre!
  6. 3
    Å, vad skönt! Håller tummarna för att det håller i sig och blir ännu bättre!
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Så härligt att höra! Så länge han bli bättre så kan orskaen kvitta ett par veckor, ni lär ju märka om du går tillbaka till mjölk om det var den elelr medicinen.

    Håller alla tummar å tår för er!
  8. 4
    Så härligt att höra! Så länge han bli bättre så kan orskaen kvitta ett par veckor, ni lär ju märka om du går tillbaka till mjölk om det var den elelr medicinen.

    Håller alla tummar å tår för er!
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    Kan inte vara kul med en sjuk liten, men håll ut det blir snart bra du e stark ska du se. Vi hade också bekymmer med mjölkprdukter. Det finns massor med ersättning, kanske inte lika stort utbud men dock.
    Havreprodukter, mjölken var ingen höjdare tyckte jag men youghurten med blåbärssmak hade en härligt naturlig söt smak, kanske tom din lilla vill äta lite av den om han får.
  10. 5
    Kan inte vara kul med en sjuk liten, men håll ut det blir snart bra du e stark ska du se. Vi hade också bekymmer med mjölkprdukter. Det finns massor med ersättning, kanske inte lika stort utbud men dock.
    Havreprodukter, mjölken var ingen höjdare tyckte jag men youghurten med blåbärssmak hade en härligt naturlig söt smak, kanske tom din lilla vill äta lite av den om han får.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Så skönt att det v erkar ha löst sig, det låter otäckt, jag skulle varit livrädd
  12. 6
    Så skönt att det v erkar ha löst sig, det låter otäckt, jag skulle varit livrädd
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Håller tummarna att det fortsätter så!
  14. 7
    Håller tummarna att det fortsätter så!
  15. Kastanj
    #8
    Åh vad skönt att höra!!!!
  16. 8
    Åh vad skönt att höra!!!!
  17. Medlem sedan
    Mar 2009
    #9
    Vad skönt Cattis, hoppas det håller i sig. Men du ska väl börja med mjölk igen efter ettag eller?
  18. 9
    Vad skönt Cattis, hoppas det håller i sig. Men du ska väl börja med mjölk igen efter ettag eller?
  19. Medlem sedan
    Sep 2007
    #10
    Vad bra! Skönt för er, hoppas ni har fortsatt flyt nu.
  20. 10
    Vad bra! Skönt för er, hoppas ni har fortsatt flyt nu.
  21. Medlem sedan
    Feb 2003
    #11
    Så skönt att det går åt rätt håll för Milo, jag kan förstå vilken oro ni måste ha känt under hela denna tiden, suck!
    Mamma till tre underbara barn födda -03, -05 och -09
    www.stopoverkampala.blogspot.c om
  22. 11
    Så skönt att det går åt rätt håll för Milo, jag kan förstå vilken oro ni måste ha känt under hela denna tiden, suck!

Liknande trådar

  1. Ingen förbättring än :(
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 20:32
  2. förbättring
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-07, 20:04
  3. Eksem förbättring
    By Emmet27 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 07:14
  4. Förbättring!!
    By Mother! in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 11:29
  5. Förbättring
    By Camellis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 10:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar