Hydrocefalus och tonåring någon mer??
Shuntar och hydrocefalus
  1. Anonym
    #1

    Hydrocefalus och tonåring någon mer??

    Hej

    Har en dotter i tonåren som just fått redan på att hon måste opereras för vattenskalle, Hydrocefalus.

    Är det någon mer som varit med om detta på barn över 10 år. Hör gärna av dig och dela med dig av dina erfarenheter. Det skulle kännas skönt att få höra från någon som varit med om detta tidigare eller som vi är; mitt uppe i det.

    // Orolig
  2. 1
    Hydrocefalus och tonåring någon mer?? Hej

    Har en dotter i tonåren som just fått redan på att hon måste opereras för vattenskalle, Hydrocefalus.

    Är det någon mer som varit med om detta på barn över 10 år. Hör gärna av dig och dela med dig av dina erfarenheter. Det skulle kännas skönt att få höra från någon som varit med om detta tidigare eller som vi är; mitt uppe i det.

    // Orolig
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Hej
    Min son opererades när han var 9år, allt har gått toppen en helt ny kille hemma och i skolan. Han åkte hem dagen efter op.
    Lycka till!!

    Kram Jenny
    Hej

    Har en dotter i tonåren som just fått redan på att hon måste opereras för vattenskalle, Hydrocefalus.

    Är det någon mer som varit med om detta på barn över 10 år. Hör gärna av dig och dela med dig av dina erfarenheter. Det skulle kännas skönt att få höra från någon som varit med om detta tidigare eller som vi är; mitt uppe i det.

    // Orolig
  4. 2
    Hej
    Min son opererades när han var 9år, allt har gått toppen en helt ny kille hemma och i skolan. Han åkte hem dagen efter op.
    Lycka till!!

    Kram Jenny
    Hej

    Har en dotter i tonåren som just fått redan på att hon måste opereras för vattenskalle, Hydrocefalus.

    Är det någon mer som varit med om detta på barn över 10 år. Hör gärna av dig och dela med dig av dina erfarenheter. Det skulle kännas skönt att få höra från någon som varit med om detta tidigare eller som vi är; mitt uppe i det.

    // Orolig

Liknande trådar

  1. Vattenskalle hos tonåring någon mer??
    By Anonym in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-29, 23:03
  2. Har någon en tonåring.....
    By anonymt namn in forum Autismspektrum
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-07-27, 23:23
  3. Någon som vill ha ett stycke tonåring?
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 19:07
  4. Hydrocefalus, v 13+2
    By Labolina74 in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 18:23
  5. Någon mer med tonåring?
    By Birgitta97 in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 17:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar