Testar
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 1999
    #1

    Testar

    Ursäkta ett testinlägg bara, men jag fick just upp ett meddelande om att jag blivit avstängd utan att anledning gavs???? Men nu verkar det ju funka.
    Jag syr kläder till egna och andras barn. Mina med- och motgångar beskriver jag i min syblogg. Välkommen in!
  2. 1
    Testar Ursäkta ett testinlägg bara, men jag fick just upp ett meddelande om att jag blivit avstängd utan att anledning gavs???? Men nu verkar det ju funka.
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2
    Jo, det gick ju. Måste varit nåt tillfälligt fel eller nåt?? Jag fattar ingenting...
  4. 2
    Jo, det gick ju. Måste varit nåt tillfälligt fel eller nåt?? Jag fattar ingenting...
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Skönt att du är kvar! Det vore för hemskt om du försvann!! Jag firar gärna detta med att boka in en lunch! Är det några andra Sthlmsmammor som kan hänga på?
  6. 3
    Skönt att du är kvar! Det vore för hemskt om du försvann!! Jag firar gärna detta med att boka in en lunch! Är det några andra Sthlmsmammor som kan hänga på?
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4
    Ja, jag har ingen aning om vad som hände! Lite fjärilar i magen hann jag allt få!

    Jag är på! Lunch med trevlig sällskap är aldrig fel! Jag gör direkt efter detta en ny lunchtråd, så inte folk missar din inbjudan!
  8. 4
    Ja, jag har ingen aning om vad som hände! Lite fjärilar i magen hann jag allt få!

    Jag är på! Lunch med trevlig sällskap är aldrig fel! Jag gör direkt efter detta en ny lunchtråd, så inte folk missar din inbjudan!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar