Ett förlossningstest borde finnas
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Ett förlossningstest borde finnas

    Nu finns det ägglossningstest så man ser vilka timmar (iaf dagar) i månaden man har störst chans att bli gravid och graviditetstest som till och med visar hur länge man har varit gravid...

    Vore det inte fint med ett test som visar när förlossningen kommer starta?! Det kunde bli ett plus om det troligtvis sätter igång inom 36 timmar till exempel. Nåt hormonpåslag borde de väl kunna mäta och göra ett hemmatest... haha.
  2. 1
    Ett förlossningstest borde finnas Nu finns det ägglossningstest så man ser vilka timmar (iaf dagar) i månaden man har störst chans att bli gravid och graviditetstest som till och med visar hur länge man har varit gravid...

    Vore det inte fint med ett test som visar när förlossningen kommer starta?! Det kunde bli ett plus om det troligtvis sätter igång inom 36 timmar till exempel. Nåt hormonpåslag borde de väl kunna mäta och göra ett hemmatest... haha.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Jaaaa, kan inte någon utveckla det testet typ NU. Jag skulle vara den första att köpa det. Här är det ju lite jobbigt att inte veta hur det ska gå...när det ska ske osv... sitter ju i en knepig sits med barnvakten 3 timmar bort och en snabb förlossning tidigare som erfaranhet. Vill absolut veta, i alla fall få en hint om när det kan vara på G... men men.
    Bra ide du har linden81...hoppas nu någon upptäcker detta test i natt så vi kan köpa dem redan imorgon hihi
    KRAM
  4. 2
    Jaaaa, kan inte någon utveckla det testet typ NU. Jag skulle vara den första att köpa det. Här är det ju lite jobbigt att inte veta hur det ska gå...när det ska ske osv... sitter ju i en knepig sits med barnvakten 3 timmar bort och en snabb förlossning tidigare som erfaranhet. Vill absolut veta, i alla fall få en hint om när det kan vara på G... men men.
    Bra ide du har linden81...hoppas nu någon upptäcker detta test i natt så vi kan köpa dem redan imorgon hihi
    KRAM
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Hehe kanske en smart affärsidé! Tillverka och jag köper ;O)
  6. 3
    Hehe kanske en smart affärsidé! Tillverka och jag köper ;O)
  7. Medlem sedan
    Aug 2009
    #4
    Haha, jag hade köpt ett direkt!
  8. 4
    Haha, jag hade köpt ett direkt!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Det hade inte varit dumt! Tänk vad mkt enklare det skulle bli för många om man kunde få en liten förvarning. *tumme upp*
  10. 5
    Det hade inte varit dumt! Tänk vad mkt enklare det skulle bli för många om man kunde få en liten förvarning. *tumme upp*

Liknande trådar

  1. Borde finnas nya jackolåtar
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 10:08
  2. me&i:s plyschtajts borde finnas
    By sprengja in forum Småbarn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 20:52
  3. Det borde finnas en gräns!
    By Eowyn in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 19:59
  4. Borde inte finnas!
    By JaxiBaxi in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 13:40
  5. Det borde finnas två Snack om detta
    By PN in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 18:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar