Stor mage?
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Stor mage?

    Detta med magar är individuellt och man jämför ju sig med andra "dumt nog"
    Har lagt in en nytagen bild på min mage sådär som halvvägs nu g-v 20.

    Viktökning +7 kg (räknar kallt in rökstoppet också för 5.5 mån sen)
    ♥ Medina 25/4-01 ღ & ღ Milton 5/8-10 ♥
  2. 1
    Stor mage? Detta med magar är individuellt och man jämför ju sig med andra "dumt nog"
    Har lagt in en nytagen bild på min mage sådär som halvvägs nu g-v 20.

    Viktökning +7 kg (räknar kallt in rökstoppet också för 5.5 mån sen)
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Tycker den ser rätt normal ut

    Det är ju nu magarna börjar bli stora för många.

    Jag har ingen nytagen bild på magen utlagd men det finns gamla från när jag väntade Kasper. Tror jag är ungefär lika stor i samma vecka nu

    är v i 22+1 och börjar så sakta närma mig 4 kg plus från lägstavikt och 2.5 kg från min sommarvikt. Klämmer jag på magen så verkar livmoderkanten gå någon cm under naveln.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  4. 2
    Tycker den ser rätt normal ut Det är ju nu magarna börjar bli stora för många.

    Jag har ingen nytagen bild på magen utlagd men det finns gamla från när jag väntade Kasper. Tror jag är ungefär lika stor i samma vecka nu

    är v i 22+1 och börjar så sakta närma mig 4 kg plus från lägstavikt och 2.5 kg från min sommarvikt. Klämmer jag på magen så verkar livmoderkanten gå någon cm under naveln.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    Tycker också att den ser helt "normal" ut, eller jag kanske ska säga lagom istället, . Tror att det är dags för oss att ta en ny magbild till helgen, .
  6. 3
    Tycker också att den ser helt "normal" ut, eller jag kanske ska säga lagom istället, . Tror att det är dags för oss att ta en ny magbild till helgen, .
  7. Medlem sedan
    Sep 2007
    #4
    Den ser absolut normal ut tycker jag! Jag upplever min som stor oxå, men vet inte om jag glömt hur stor jag faktiskt var förra gången.. Undrar iaf vart det ska ta vägen! Å andra sidan får man tänka på att bebisen har halva sin födelselängd redan
  8. 4
    Den ser absolut normal ut tycker jag! Jag upplever min som stor oxå, men vet inte om jag glömt hur stor jag faktiskt var förra gången.. Undrar iaf vart det ska ta vägen! Å andra sidan får man tänka på att bebisen har halva sin födelselängd redan
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Den ser ut som min i storlek tycker jag. Påbörjar V22 idag, +3kg och förra veckan hos bm nådde livmodern precis till naveln = precis på medelkurvan enligt bm.

    Har både fått höra att jag är "liten" och att "oj, vad stoooor du har blivit"... Men jag känner mig rätt så fin och det är det viktigaste.

    Tack för titten
  10. 5
    Den ser ut som min i storlek tycker jag. Påbörjar V22 idag, +3kg och förra veckan hos bm nådde livmodern precis till naveln = precis på medelkurvan enligt bm.

    Har både fått höra att jag är "liten" och att "oj, vad stoooor du har blivit"... Men jag känner mig rätt så fin och det är det viktigaste.

    Tack för titten

Liknande trådar

  1. Stor mage
    By mickakela in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 06:14
  2. v6+2 och stor mage!
    By Jolie in forum _0806 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 19:00
  3. stor mage?
    By Terese_C in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 18:56
  4. stor mage
    By M in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 20:20
  5. stor mage
    By Sussie in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 10:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar