Skidrese paus
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Skidrese paus

    Hej

    Vi ska från Malmö till Idre. Vi kör nog till ca. Karlstad och sover och fortsätter dan efter. Någon som har en aaaaaning om ett lämpligt ställe att stanna mellan Karlstad och Idre där en 3,5 åring kan springa av sig i ett par timmar...??? Simhall? lekland? lekplats? lunchställe?

    Long shot, I know - men kanske nån av er känner till den delen av landet!? :-)
  2. 1
    Skidrese paus Hej

    Vi ska från Malmö till Idre. Vi kör nog till ca. Karlstad och sover och fortsätter dan efter. Någon som har en aaaaaning om ett lämpligt ställe att stanna mellan Karlstad och Idre där en 3,5 åring kan springa av sig i ett par timmar...??? Simhall? lekland? lekplats? lunchställe?

    Long shot, I know - men kanske nån av er känner till den delen av landet!? :-)
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2
    Oj vilken resa! Nu har jag inte åkt den vägen så väldigt många gånger och aldrig med behov att rasta 3,5-åring, men mitt minne är dessvärre att det mest är skog... Vi stannade på ett gatukök i Mora, men då hade vi en spädis och två storisar så det gick ju bra med själva bilresan. Kanske kan det ändå finnas nåt i Mora? Eller tänker jag helt fel? Vi körde från Funäsdalen till Karlstad och visst åkte vi väl genom Idre då också? Asch, jag är rädd att jag virrar ihop det. Hoppas ni hittar nåt!
  4. 2
    Oj vilken resa! Nu har jag inte åkt den vägen så väldigt många gånger och aldrig med behov att rasta 3,5-åring, men mitt minne är dessvärre att det mest är skog... Vi stannade på ett gatukök i Mora, men då hade vi en spädis och två storisar så det gick ju bra med själva bilresan. Kanske kan det ändå finnas nåt i Mora? Eller tänker jag helt fel? Vi körde från Funäsdalen till Karlstad och visst åkte vi väl genom Idre då också? Asch, jag är rädd att jag virrar ihop det. Hoppas ni hittar nåt!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Tyvärr har jag ingen som helst koll men jag önskar er lycka till.

    Finns det inte lite större kedjor/franchisebolag som driver lekalnd, typ Andys. Kan man kolla på deras hemsidor var i landet de håller till?
  6. 3
    Tyvärr har jag ingen som helst koll men jag önskar er lycka till.

    Finns det inte lite större kedjor/franchisebolag som driver lekalnd, typ Andys. Kan man kolla på deras hemsidor var i landet de håller till?

Liknande trådar

  1. Tar en paus
    By SummerT in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 09:44
  2. Paus
    By Uttern in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 17:33
  3. Ta en paus?
    By *syskonlängtan* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-07, 18:26
  4. Paus...
    By sajilijeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 11:10
  5. Aff-paus
    By Nape in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 18:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar