Också ny!
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Också ny!

    Hej på er alla!

    Fick veta, eller rättare sagt bekräftat igår att jag är gravid. Har känts så men testen jag gjorde för ett par veckor sedan visade negativt. Jag kommer inte exakt ihåg min sista mens men är nu någonstans i vecka 5 eller 6. Jag ska på inskrivning den 30:e och hoppas då kunna luska ut lite närmare vilken vecka jag är i.

    Det här är vårat tredje barn, vi har två söner som är 2,5 och 1 år gamla. Vi har inte berättat för någon närstående än men man är ju så uppspelt så till kassan på PoP berättade vi Man vill ju berätta åt alla men hade någon tanke på att vi denna gång inte skulle berätta åt någon utan istället se när de listar ut det. Men vi får se hur det går med det hela, har kännts jobbigt redan efter en dag

    Det ska bli roligt att följa och lära känna er! Och kanske klaga över illamåendet ibland...
  2. 1
    Också ny! Hej på er alla!

    Fick veta, eller rättare sagt bekräftat igår att jag är gravid. Har känts så men testen jag gjorde för ett par veckor sedan visade negativt. Jag kommer inte exakt ihåg min sista mens men är nu någonstans i vecka 5 eller 6. Jag ska på inskrivning den 30:e och hoppas då kunna luska ut lite närmare vilken vecka jag är i.

    Det här är vårat tredje barn, vi har två söner som är 2,5 och 1 år gamla. Vi har inte berättat för någon närstående än men man är ju så uppspelt så till kassan på PoP berättade vi Man vill ju berätta åt alla men hade någon tanke på att vi denna gång inte skulle berätta åt någon utan istället se när de listar ut det. Men vi får se hur det går med det hela, har kännts jobbigt redan efter en dag

    Det ska bli roligt att följa och lära känna er! Och kanske klaga över illamåendet ibland...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Vad roligt ! Grattis, låter som vi ska ha ungefär samtidigt. Välkommen.
  4. 2
    Vad roligt ! Grattis, låter som vi ska ha ungefär samtidigt. Välkommen.
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Hej!!! Grattis och välkommen hit !!!!!
  6. 3
    Hej!!! Grattis och välkommen hit !!!!!
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    grattis och välkommen hit va kul med så tätt mellan barnen själv har jag en 10månaders flicka här hemma
  8. 4
    grattis och välkommen hit va kul med så tätt mellan barnen själv har jag en 10månaders flicka här hemma
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5
    Grattis & välkommen!
  10. 5
    Grattis & välkommen!
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Grattis till plusset och välkommen hit!!!!!
  12. 6
    Grattis till plusset och välkommen hit!!!!!
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7
    Grattis och välkommen! =)
  14. 7
    Grattis och välkommen! =)
  15. Medlem sedan
    Dec 2009
    #8
    Välkommen hit och grattis!!! IMT
  16. 8
    Välkommen hit och grattis!!! IMT
  17. Anonymaja 5+0
    #9
    Välkommen!

    Visst är det härligt att vara gravid och ha en "hemlis"!?!

    En annan sak som jag tänkte på är att man tycker att tiden går fort, ja. Men graviditeten tycker jag att går långsamt!
    Hur kan det gå ihop riktigt? Och kan det det??? Lite funderingar bara.

    Grattis!
  18. 9
    Välkommen!

    Visst är det härligt att vara gravid och ha en "hemlis"!?!

    En annan sak som jag tänkte på är att man tycker att tiden går fort, ja. Men graviditeten tycker jag att går långsamt!
    Hur kan det gå ihop riktigt? Och kan det det??? Lite funderingar bara.

    Grattis!
  19. Medlem sedan
    Mar 2007
    #10
    Grattis!

    Mina tre första var också tätt. Min matte hjärna har tagit grav. ledigt :-) Men jag tror att dina blir lite tätare. 3 barn på 3,5 år fick vi och nu kommer 4:an så blir det 4 barn på 6,5 år. Då kanske man slipper kommentarer som Oj, hur klarar ni det mm.

    Lycka till med hemlisen
    Kram!
  20. 10
    Grattis!

    Mina tre första var också tätt. Min matte hjärna har tagit grav. ledigt :-) Men jag tror att dina blir lite tätare. 3 barn på 3,5 år fick vi och nu kommer 4:an så blir det 4 barn på 6,5 år. Då kanske man slipper kommentarer som Oj, hur klarar ni det mm.

    Lycka till med hemlisen
    Kram!

Liknande trådar

  1. F-n också!
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 19:22
  2. Jag också...
    By mamma_i_norr in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 17:10
  3. Har också...
    By emja0103 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 19:38
  4. Också verkar denna månad vara körd också
    By Anis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:59
  5. vi också
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar