Föräldrar i Stockholm !
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Föräldrar i Stockholm !

    Hej

    För att lättare hitta andra föräldrar i Stockholm finns nu en grupp för oss. Här hoppas jag att vi kan hitta ny vänner för träffar , aktiviteter och tips, oavsett födelsemånad för våra bebisar/barn
    Välkomna till gruppen Föräldrar i Stockholm !
  2. 1
    Föräldrar i Stockholm ! Hej

    För att lättare hitta andra föräldrar i Stockholm finns nu en grupp för oss. Här hoppas jag att vi kan hitta ny vänner för träffar , aktiviteter och tips, oavsett födelsemånad för våra bebisar/barn
    Välkomna till gruppen Föräldrar i Stockholm !
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2

    Mammor stöttar mammor

    Hej!
    Ny här och vet inte om jag är på rätt ställe nu när jag skriver, men hoppas det..:-)
    Letar andra mammor som vill ingå i en liten pool där vi kan stötta varandra vid sjukdom (tänker förkylning etc.) när man kanske behöver någon som handlar, tar ut sin lilla älskling på en promenad eller dag på stan, någon som kommer över och är hos en och pysslar, någon att få vara hos en dag.
    Kanske kan vi även sitta barnvakt för varandra så att man kan få komma ut en sväng med sin partner på tumanhand.
    Själv har jag en sambo som jobbar mkt och reser en del, mina egna föräldrar finns i närheten rent fysiskt, är pensionärer, men väldigt upptagna av sitt, så de är sällan tillgängliga. Sambons familj bor utomlands. Så vi behöver verkligen ett sådant här nätverk själva och ställer gärna upp för andra i samma situation - vet hur mkt lite avlastning kan betyda!
  4. 2
    Mammor stöttar mammor Hej!
    Ny här och vet inte om jag är på rätt ställe nu när jag skriver, men hoppas det..:-)
    Letar andra mammor som vill ingå i en liten pool där vi kan stötta varandra vid sjukdom (tänker förkylning etc.) när man kanske behöver någon som handlar, tar ut sin lilla älskling på en promenad eller dag på stan, någon som kommer över och är hos en och pysslar, någon att få vara hos en dag.
    Kanske kan vi även sitta barnvakt för varandra så att man kan få komma ut en sväng med sin partner på tumanhand.
    Själv har jag en sambo som jobbar mkt och reser en del, mina egna föräldrar finns i närheten rent fysiskt, är pensionärer, men väldigt upptagna av sitt, så de är sällan tillgängliga. Sambons familj bor utomlands. Så vi behöver verkligen ett sådant här nätverk själva och ställer gärna upp för andra i samma situation - vet hur mkt lite avlastning kan betyda!

Liknande trådar

  1. Föräldrar i Stockholm
    By honhan in forum _0906 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 07:10
  2. Föräldrar i Stockholm
    By honhan in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 20:14
  3. Föräldrar i Stockholm
    By honhan in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 07:43
  4. Föräldrar i Stockholm
    By honhan in forum _0907 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 07:35
  5. Föräldrar i Stockholm
    By honhan in forum _0905 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 07:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar