Han och hon....
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Han och hon....

    Viggo jobbar på att lära sig han och hon just nu. Det kan vara rätt underhållande. Hittills har han kategoriskt kallat alla för hon men nu frågar han om alla. Är det han eller hon? I samband med detta så undrar han också om personen i fråga har snopp eller snippa vilket antagligen är mer underhållande för de som lyssnar än för oss som måste förklara detta. Som när kyrkoherden var på besök ;-) Idun har uppfunnit ett nytt ord och hävdar att hon minsann har snoppa...

    På tal om detta så förklarade Viggo också för morfar att mamma hade "plåster på snippan" efter att han störtat in på toa när jag fixade med en binda...

    Ja så nu vet ni vad vi sysslar med, haha. Vart ska man berätta sånt här om inte på detta ställe...
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  2. 1
    Han och hon.... Viggo jobbar på att lära sig han och hon just nu. Det kan vara rätt underhållande. Hittills har han kategoriskt kallat alla för hon men nu frågar han om alla. Är det han eller hon? I samband med detta så undrar han också om personen i fråga har snopp eller snippa vilket antagligen är mer underhållande för de som lyssnar än för oss som måste förklara detta. Som när kyrkoherden var på besök ;-) Idun har uppfunnit ett nytt ord och hävdar att hon minsann har snoppa...

    På tal om detta så förklarade Viggo också för morfar att mamma hade "plåster på snippan" efter att han störtat in på toa när jag fixade med en binda...

    Ja så nu vet ni vad vi sysslar med, haha. Vart ska man berätta sånt här om inte på detta ställe...
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Det måste vara äldigt svårt för omgivningen att inte dra på smilbanden - fast jälv skiulle jag ju gärna slippa att diskutera kyrkoherdens könsorgan (särksilt om h*n är närvarande vid denna högintressanta diskussion!). *ler gott åt tanken*
  4. 2
    Det måste vara äldigt svårt för omgivningen att inte dra på smilbanden - fast jälv skiulle jag ju gärna slippa att diskutera kyrkoherdens könsorgan (särksilt om h*n är närvarande vid denna högintressanta diskussion!). *ler gott åt tanken*
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar