Så har eftersläntaren...
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Så har eftersläntaren...

    ... äntligen blivit 1 år. JIPPI och Grattis Linn!
    Fast lite sorg i mitt hjärta är det för att tiden gått så fort och jag inte hunnit med och njuta av henne som bebis. Fast njutit har jag nog men det gick så fort i sömnlöshetsdimman.
    Hon fick mumsa på jordgubbar idag och det blir kalas på torsdag
  2. 1
    Så har eftersläntaren... ... äntligen blivit 1 år. JIPPI och Grattis Linn!
    Fast lite sorg i mitt hjärta är det för att tiden gått så fort och jag inte hunnit med och njuta av henne som bebis. Fast njutit har jag nog men det gick så fort i sömnlöshetsdimman.
    Hon fick mumsa på jordgubbar idag och det blir kalas på torsdag
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Grattis, grattis! Gick du mycket över tiden med henne?

    Håller med om att det känns vemodigt att det går så fort, man vill bara hålla i dem och stanna tiden.
  4. 2
    Grattis, grattis! Gick du mycket över tiden med henne?

    Håller med om att det känns vemodigt att det går så fort, man vill bara hålla i dem och stanna tiden.
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Grattis Linn!!
  6. 3
    Grattis Linn!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    11 dagar över tiden
    Beräknad BF var 30 april men hon behagade inte komma ut hur jag än kämpade. När jag tillslut var så besviken och ledsen över att jag inte fått det sjukhuset jag ville ha för igångsättning och att jag behövde vänta 4 dagar till innan igångsättning så fattade hon vinken och gjorde sig redo och kom ut ganska fort. Vilket var bra för jag fick då komma till det sjukhuset jag ville och fick världens underbaraste barnmorska
  8. 4
    11 dagar över tiden
    Beräknad BF var 30 april men hon behagade inte komma ut hur jag än kämpade. När jag tillslut var så besviken och ledsen över att jag inte fått det sjukhuset jag ville ha för igångsättning och att jag behövde vänta 4 dagar till innan igångsättning så fattade hon vinken och gjorde sig redo och kom ut ganska fort. Vilket var bra för jag fick då komma till det sjukhuset jag ville och fick världens underbaraste barnmorska
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Grattis grattis lilla maj-Linn!
  10. 5
    Grattis grattis lilla maj-Linn!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar