Dismonia
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Dismonia

    Var inne och tittade på din blogg och du kommer ALDRIG klara av att hålla dig från att berätta. Du har ju redan gett gliringar på bloggen så snart har alla redan räknat ut det
  2. 1
    Dismonia Var inne och tittade på din blogg och du kommer ALDRIG klara av att hålla dig från att berätta. Du har ju redan gett gliringar på bloggen så snart har alla redan räknat ut det
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Jag tycker jag har varit så duktig med att hålla mig, men visst är det svårt. Ser du gliringar så är det väl så Ska försöka hålla mig ett tag till)
  4. 2
    Jag tycker jag har varit så duktig med att hålla mig, men visst är det svårt. Ser du gliringar så är det väl så Ska försöka hålla mig ett tag till)
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag har en kompis som lyckades hålla sig till vecka 22! Herregud, jag som outade mig i v 3.
  6. 3
    Jag har en kompis som lyckades hålla sig till vecka 22! Herregud, jag som outade mig i v 3.
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    DET var inte dåligt Jag tänkte väl vänta några veckor till (om jag klarar det) haha *S*
  8. 4
    DET var inte dåligt Jag tänkte väl vänta några veckor till (om jag klarar det) haha *S*
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Ja man vill ju vänta i fall det skulle hända något MEN samtidigt vill man ju berätta för hela världen på en gång
  10. 5
    Ja man vill ju vänta i fall det skulle hända något MEN samtidigt vill man ju berätta för hela världen på en gång

Liknande trådar

  1. Dismonia
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-08, 18:47
  2. Var är Dismonia?
    By camlind in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 08:54
  3. Dismonia
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 12:40
  4. hur går det för dig Dismonia...?
    By elvisp in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 12:38
  5. Dismonia
    By toktroll in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 13:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar