2 arbetsdagar kvar...
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    2 arbetsdagar kvar...

    Imorrn å torsdag...tjohooooooo!!!!!!!!! !!!!! Sen kommer ni med största sannolikhet se mer av mig här inne. Det är inte alltid så lätt att få ihop datatid med 3 barn varav 2 som är stora å har sommarlov, dom har en förmåga att lägga beslag på datorerna hemma....

    Nu är Grodan så pass stor att det går att urskilja kroppsdelar. I skrivande stund har h*n lagt sig med huvudet på höger sida (ligger annars alltid på vänster sida) strax ovanför ljumsken, känner hur h*n hickar å hur armarna far.

    Nä, nu ska jag gå å krama kudden å hoppas att Grodan oxå bestämmer sig för att somna

    Go´natt å sov så gott!
    Mamma till 4 underbara barn födda 970428, 990219, 070815, 100917. Bor i Stockholm.
  2. 1
    2 arbetsdagar kvar... Imorrn å torsdag...tjohooooooo!!!!!!!!! !!!!! Sen kommer ni med största sannolikhet se mer av mig här inne. Det är inte alltid så lätt att få ihop datatid med 3 barn varav 2 som är stora å har sommarlov, dom har en förmåga att lägga beslag på datorerna hemma....

    Nu är Grodan så pass stor att det går att urskilja kroppsdelar. I skrivande stund har h*n lagt sig med huvudet på höger sida (ligger annars alltid på vänster sida) strax ovanför ljumsken, känner hur h*n hickar å hur armarna far.

    Nä, nu ska jag gå å krama kudden å hoppas att Grodan oxå bestämmer sig för att somna

    Go´natt å sov så gott!
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Nu är det verklig nedräkning! Bra jobbat, bokstavligen, du har kämpar hårt! Härligt att veta att du slipper jobbet framöver, hoppas smärtan försvinner också! Kram! :-)
  4. 2
    Nu är det verklig nedräkning! Bra jobbat, bokstavligen, du har kämpar hårt! Härligt att veta att du slipper jobbet framöver, hoppas smärtan försvinner också! Kram! :-)
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    Skönt, sista spurten kvar nu bara. Bra att du får va ledig o njuta av grodan innan h*n kommer ut.
  6. 3
    Skönt, sista spurten kvar nu bara. Bra att du får va ledig o njuta av grodan innan h*n kommer ut.

Liknande trådar

  1. 5 arbetsdagar kvar...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 13:35
  2. 53 arbetsdagar kvar
    By MammaMam in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 13:46
  3. 8 arbetsdagar kvar
    By änglarfinns in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 02:08
  4. 8 arbetsdagar kvar!
    By Annika m H, H, F & M in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 10:25
  5. 4 arbetsdagar kvar!!
    By A-K m son & bf 30/3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 18:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar