Dismonia
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Dismonia

    Såg att du har berättat. Förstår också att du inte kunde dölja det längre Kanske det är två , jisses vad spännande det är att vänta barn (hade helt glömt det). Lycka till och du kan väl berätta hur det går emellan åt.
  2. 1
    Dismonia Såg att du har berättat. Förstår också att du inte kunde dölja det längre Kanske det är två , jisses vad spännande det är att vänta barn (hade helt glömt det). Lycka till och du kan väl berätta hur det går emellan åt.
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Haha ja det gick liksom inte att dölja längre Vi skämtar också om att det är två eller tre, jag är gigantisk för att vara i vecka 9 *skratt*.

    Klart jag ska åta er få veta hur det gr, själv vill jag att första tiden går fort, ca en månad till tills vi kan slappna av

    Massa kramar
  4. 2
    Haha ja det gick liksom inte att dölja längre Vi skämtar också om att det är två eller tre, jag är gigantisk för att vara i vecka 9 *skratt*.

    Klart jag ska åta er få veta hur det gr, själv vill jag att första tiden går fort, ca en månad till tills vi kan slappna av

    Massa kramar
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Det kanske syns fortare och man blir större när det är lite tätare mellan barnen. Kroppen vet ju vad den ska göra och är kanske lite tidigare att reagera

    Fördelen med att ha småbarn när man väntar barn är kanske att man har fullt upp och inte kan oroa sig eller känna efter lika mycket.
  6. 3
    Det kanske syns fortare och man blir större när det är lite tätare mellan barnen. Kroppen vet ju vad den ska göra och är kanske lite tidigare att reagera

    Fördelen med att ha småbarn när man väntar barn är kanske att man har fullt upp och inte kan oroa sig eller känna efter lika mycket.
  7. Medlem sedan
    Mar 2010
    #4
    Det stämmer väldigt bra allt du skriver
  8. 4
    Det stämmer väldigt bra allt du skriver

Liknande trådar

  1. Dismonia
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-18, 16:34
  2. Var är Dismonia?
    By camlind in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 08:54
  3. Dismonia
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 12:40
  4. hur går det för dig Dismonia...?
    By elvisp in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 12:38
  5. Dismonia
    By toktroll in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 13:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar