Hakar på.. smultronställen sthlm?
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    Hakar på.. smultronställen sthlm?

    Till helgen bär det av. Vill ha era bästa tips, även om jag tippar att vårt schema redan är ganska späckat
    **************************
    Hilda 24/3- 09
  2. 1
    Hakar på.. smultronställen sthlm? Till helgen bär det av. Vill ha era bästa tips, även om jag tippar att vårt schema redan är ganska späckat
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Åh jag skrev just på FB att det är schysst att att en båt ut i skärgården. Man kan ju välja att åka längre ut eller bara en kort tur. Ska Hilda med eller är det vuxenaktiviteter?
  4. 2
    Åh jag skrev just på FB att det är schysst att att en båt ut i skärgården. Man kan ju välja att åka längre ut eller bara en kort tur. Ska Hilda med eller är det vuxenaktiviteter?
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    Det kan nog bli en båttur, vi är havsälskande tjejer båda två

    Nej, Hilda får stanna hemma med pappa i helgen. De får en alldeles egen helg bara för dem, och jag får en helg att bara tänka på mig.. Börjar få kalla fötter att jag ska lämna H, hur ska jag klara mig utan henne?
  6. 3
    Det kan nog bli en båttur, vi är havsälskande tjejer båda två

    Nej, Hilda får stanna hemma med pappa i helgen. De får en alldeles egen helg bara för dem, och jag får en helg att bara tänka på mig.. Börjar få kalla fötter att jag ska lämna H, hur ska jag klara mig utan henne?
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Det kommer att gå jättebra ska du se. Jag tror det kan vara väldigt behövligt att känna att man KAN vara ifrån sitt barn några dagar utan att det blir katastrof och det är nog även skönt att känna att mannen kan fixa allt därhemma.
  8. 4
    Det kommer att gå jättebra ska du se. Jag tror det kan vara väldigt behövligt att känna att man KAN vara ifrån sitt barn några dagar utan att det blir katastrof och det är nog även skönt att känna att mannen kan fixa allt därhemma.
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Fjäderholmarna?

    Min favvoaffär i Sthlm, alla kategorier, är SF-bokhandeln i gamla stan. men det är jag det.
  10. 5
    Fjäderholmarna?

    Min favvoaffär i Sthlm, alla kategorier, är SF-bokhandeln i gamla stan. men det är jag det.
  11. Medlem sedan
    Aug 2008
    #6
    Tack för tipset om Fjäderholmarna. Lite sent såg jag det, men vi var lyckligtvis där ändå Jättemysigt. kallt som attans i vattnet bara
  12. 6
    Tack för tipset om Fjäderholmarna. Lite sent såg jag det, men vi var lyckligtvis där ändå Jättemysigt. kallt som attans i vattnet bara

Liknande trådar

  1. Smultronställen Paris?
    By Svammelmamma in forum Resesnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-04-10, 21:10
  2. smultronställen i Skåne
    By sofia_72 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-02, 17:55
  3. Smultronställen ostkusten? (båt)
    By chantal in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 20:41
  4. Flera smultronställen i ....
    By Cissci in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 13:29
  5. Tipslåda - smultronställen i Sthlm
    By amkhis in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 12:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar