Haha, hur har ni det med blöjbytet?
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1
  2. 1
    Haha, hur har ni det med blöjbytet? Såhär? http://www.youtube.com/watch?v=52x5c...layer_embedded

  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Haha.. vi har nått liknande fast min son gallskriker Så vi har börjat med duschen o sen byxblöja så är han såååå nöjd o glad men det funkar ju bara om vi är hemma
    Bissen med William 16/6 2006 o Jonathan 21/6 2009

    Stora barnen -93 & -95 + bonus -93

    http://bajenfrost.blogspot.com/
  4. 2
    Haha.. vi har nått liknande fast min son gallskriker Så vi har börjat med duschen o sen byxblöja så är han såååå nöjd o glad men det funkar ju bara om vi är hemma
  5. Medlem sedan
    Nov 2009
    #3
    Nej inte riktig så, som hon :-)
    Dottern får tandborste i handen och då är hon hur snäll som helst och försöker säger TANNNNDborschde.
  6. 3
    Nej inte riktig så, som hon :-)
    Dottern får tandborste i handen och då är hon hur snäll som helst och försöker säger TANNNNDborschde.
  7. Medlem sedan
    Aug 2009
    #4
    Hehee.

    Vi var väl på väg dit men jag var konsekvent och till slut så fattade grabben att på skötbordet ligger man pall.

    Sen är det en annan femma på golvet hos nån, i bakluckan på bilen, på marken.. då är byxblöjor min kompromiss också.

    Men det såg verkligen ut som att lillen på filmen tyckte det var en kul lek med blöjbyte, alltid något )
  8. 4
    Hehee.

    Vi var väl på väg dit men jag var konsekvent och till slut så fattade grabben att på skötbordet ligger man pall.

    Sen är det en annan femma på golvet hos nån, i bakluckan på bilen, på marken.. då är byxblöjor min kompromiss också.

    Men det såg verkligen ut som att lillen på filmen tyckte det var en kul lek med blöjbyte, alltid något )
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Haha, jag det är inte långt ifrån. Om han inte får knöla runt blir han dessutom skitförbannad och skriker som en liten tok. Tandborsten funkar ibland som distration men oftast är blöjbytet något av ett litet världskrig.

    Kram!
  10. 5
    Haha, jag det är inte långt ifrån. Om han inte får knöla runt blir han dessutom skitförbannad och skriker som en liten tok. Tandborsten funkar ibland som distration men oftast är blöjbytet något av ett litet världskrig.

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    På besök från junigruppen och inne och kikade.
    Ja, det är väl ett typiskt beteende av en 1-åring vid blöjbyte, fast jag skulle aldrig hantera mina barn som den mamman. Bajsblöjor är inte kul att byta eftersom lilla handen ska i bajset och så vänder man sig, sätter sig och är överallt på skötbordet. Det gäller att hänga med och vara snabb i svängarna. Försöker distrahera med en leksak och har man tur går det några sekunder.
  12. 6
    På besök från junigruppen och inne och kikade.
    Ja, det är väl ett typiskt beteende av en 1-åring vid blöjbyte, fast jag skulle aldrig hantera mina barn som den mamman. Bajsblöjor är inte kul att byta eftersom lilla handen ska i bajset och så vänder man sig, sätter sig och är överallt på skötbordet. Det gäller att hänga med och vara snabb i svängarna. Försöker distrahera med en leksak och har man tur går det några sekunder.

Liknande trådar

  1. Appropå blöjbytet, ok eller inte?
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2011-01-29, 17:22
  2. *haha*
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 11:03
  3. Haha..
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 21:01
  4. Haha.
    By Ellsan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 21:18
  5. Haha
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 11:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar