sprattelgubbe =)
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2010
    #1

    sprattelgubbe =)

    ojojoj vilken livlig liten krabat jag har i magen, massa sparkar som man kan se på magen till och med! Sambon älskar att känna o prata me bebis =) hihi. Händer mycket me magen nu, vi har varit på ul och fick bf 5 dec idtället för 8 dec =) så underbart att se den lilla göra kullerbyttor o må bra där inne!

    Hur mycket kan man se på er att det är en liten där inne?

    Jag tycker magen växer otroligt fort nu, jag är i v 23 och har haft semester i 2 veckor, o nu när jag kom tillbaka till jobbet fick jag inte på mej arbetskläderna! haha. vad hände? Det var bara att beställa nya i strl. 40, borde kunna ha de hela grav. Har ni behövt köpa nya arbetskläder?

    Ta hand om er o njut ordentligt nu, snart är det inte öång tid kvar
  2. 1
    sprattelgubbe =) ojojoj vilken livlig liten krabat jag har i magen, massa sparkar som man kan se på magen till och med! Sambon älskar att känna o prata me bebis =) hihi. Händer mycket me magen nu, vi har varit på ul och fick bf 5 dec idtället för 8 dec =) så underbart att se den lilla göra kullerbyttor o må bra där inne!

    Hur mycket kan man se på er att det är en liten där inne?

    Jag tycker magen växer otroligt fort nu, jag är i v 23 och har haft semester i 2 veckor, o nu när jag kom tillbaka till jobbet fick jag inte på mej arbetskläderna! haha. vad hände? Det var bara att beställa nya i strl. 40, borde kunna ha de hela grav. Har ni behövt köpa nya arbetskläder?

    Ta hand om er o njut ordentligt nu, snart är det inte öång tid kvar
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Haha vad roligt :-) hoppas att de får tag på schyssta kläder som du kan ha hela tiden ut. Det händer så mycket nu tycker jag med. Märks stor skillnad på bara en vecka. Jag gick på semester runt v.12-13 och kommer att komma tillbaka i v.21-22 men jag har privata kläder på jobbet så det är ingen fara. Man ser väldigt tydligt att jag är gravid har fått en rejäl mage och mammakläder - byxor/kjol/shorts - är ett måste - vanliga tröjor fungerar. Mina trosor och bhar börjar bli för små - så där har jag också fått gå över till mammatrosor och en del amningsbhar för att få plats.

    Härligt att UL var så bra :-). Det är sååå mysigt att se liten.

    Ta hand om dig!
    Kram!
  4. 2
    Haha vad roligt :-) hoppas att de får tag på schyssta kläder som du kan ha hela tiden ut. Det händer så mycket nu tycker jag med. Märks stor skillnad på bara en vecka. Jag gick på semester runt v.12-13 och kommer att komma tillbaka i v.21-22 men jag har privata kläder på jobbet så det är ingen fara. Man ser väldigt tydligt att jag är gravid har fått en rejäl mage och mammakläder - byxor/kjol/shorts - är ett måste - vanliga tröjor fungerar. Mina trosor och bhar börjar bli för små - så där har jag också fått gå över till mammatrosor och en del amningsbhar för att få plats.

    Härligt att UL var så bra :-). Det är sååå mysigt att se liten.

    Ta hand om dig!
    Kram!

Liknande trådar

  1. Sprattelgubbe!
    By emma10 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-22, 16:22
  2. En sån sprattelgubbe!
    By Kat- in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 14:52
  3. Missnöjd sprattelgubbe
    By 41:an in forum _0905 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 07:09
  4. Sprattelgubbe!
    By Minnea in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 09:59
  5. Sprattelgubbe!
    By Snice in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar