Äntligen
_0907 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Äntligen

    Elin har vägrat sovit i sin spjälsäng sen hon var 7 månader vilket betytt att vi fått trängas i vår säng. Sömnen har inte varit så bra för hennes mamma och pappa då Elin är en propeller i sängen och sover upp och ner med fötterna i våra ansikten osv. men till hennes 1-årsdag så köpte vi en växa säng och i den har hon sovit varje natt utan att vakna och vilja komma till oss sedan allra första natten. Jisses vad skönt det är att få tillbaka sömnen och sängen
  2. 1
    Äntligen Elin har vägrat sovit i sin spjälsäng sen hon var 7 månader vilket betytt att vi fått trängas i vår säng. Sömnen har inte varit så bra för hennes mamma och pappa då Elin är en propeller i sängen och sover upp och ner med fötterna i våra ansikten osv. men till hennes 1-årsdag så köpte vi en växa säng och i den har hon sovit varje natt utan att vakna och vilja komma till oss sedan allra första natten. Jisses vad skönt det är att få tillbaka sömnen och sängen
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Ja, visst är det skönt när man plötsligt får sova? Jag är lite dålig på att sova med sällskap, så bäst sover jag när barnen ligger i sina sängar och T på soffan. Hehe.
  4. 2
    Ja, visst är det skönt när man plötsligt får sova? Jag är lite dålig på att sova med sällskap, så bäst sover jag när barnen ligger i sina sängar och T på soffan. Hehe.

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  2. Äntligen äntligen frammåt!!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:02
  3. Äntligen äntligen funkar det...!
    By Libra in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:12
  4. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar