Första dagen på dagis ;)
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Första dagen på dagis ;)

    Idag har Ragge varit med på dagis hela dagen. Håller på att skola in Gösta och idag hängde Ragnar med. Oj vad han har flörtat in sig hos fröknarna. Inskolningne av Gösta går super bra nästan för bra... Han struntar helt i om jag är där eller inte och när jag lämnat honom en stund så tittar han bara på mig när jag kommer tillbaka och sen fortsätter han med det han höll på med. Inte saknar han mig inte... Tur att jag har Ragnar som behöver mig
  2. 1
    Första dagen på dagis ;) Idag har Ragge varit med på dagis hela dagen. Håller på att skola in Gösta och idag hängde Ragnar med. Oj vad han har flörtat in sig hos fröknarna. Inskolningne av Gösta går super bra nästan för bra... Han struntar helt i om jag är där eller inte och när jag lämnat honom en stund så tittar han bara på mig när jag kommer tillbaka och sen fortsätter han med det han höll på med. Inte saknar han mig inte... Tur att jag har Ragnar som behöver mig
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Visst känns det lite jobbigt men inte alls lika som om han hade varit ledsen när du gick
    Bra att det funkar fint på fsk! Mitt troll vill inte gå hem på em.. kul att hon har roligt med skijobbigt när man har en arg/hungrig lillebror som gapar i babyskyddet.
  4. 2
    Visst känns det lite jobbigt men inte alls lika som om han hade varit ledsen när du gick
    Bra att det funkar fint på fsk! Mitt troll vill inte gå hem på em.. kul att hon har roligt med skijobbigt när man har en arg/hungrig lillebror som gapar i babyskyddet.

Liknande trådar

  1. Första dagen på dagis
    By michelino in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 16:00
  2. Första dagen på dagis!
    By Anki33 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 15:30
  3. Första dagen på dagis...
    By MiaKL,S03+K06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 20:35
  4. Första dagen på dagis!
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 10:27
  5. Första dagen på dagis
    By Arwen_77 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 11:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar