Äntligen ett datum...
Shuntar och hydrocefalus
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Äntligen ett datum...

    Nu har jag fått ett datum. 9 november ska jag vara där, för inskr. samtal, träffa narkossköterskan, provtagningar och läkarsamtal. operationen sker dagen efter.

    Det hela känns jättenervöst eftersom jag kommer få ett annat utseende efter operationen. Jag ska göra en förstoring av skallbenet, eftersom hjärnan inte får plats att vidga sig på och därmed verkar va orsak till dagens huvudvärk.

    Kram
  2. 1
    Äntligen ett datum... Nu har jag fått ett datum. 9 november ska jag vara där, för inskr. samtal, träffa narkossköterskan, provtagningar och läkarsamtal. operationen sker dagen efter.

    Det hela känns jättenervöst eftersom jag kommer få ett annat utseende efter operationen. Jag ska göra en förstoring av skallbenet, eftersom hjärnan inte får plats att vidga sig på och därmed verkar va orsak till dagens huvudvärk.

    Kram
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Så skönt med ett datum, en planering. Hoppas verkligen det kommer ge resultat. Vilket sjukhus är det?
  4. 2
    Så skönt med ett datum, en planering. Hoppas verkligen det kommer ge resultat. Vilket sjukhus är det?
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Så skönt med ett datum, en planering. Hoppas verkligen det kommer ge resultat. Vilket sjukhus är det?
    Hej! Ja, Jag ska vara på Sahlgrenska universitets sjukhuset en vecka om allt går bra. Vilket vi såklart hoppas på.
    Kram
  6. 3
    Så skönt med ett datum, en planering. Hoppas verkligen det kommer ge resultat. Vilket sjukhus är det?
    Hej! Ja, Jag ska vara på Sahlgrenska universitets sjukhuset en vecka om allt går bra. Vilket vi såklart hoppas på.
    Kram

Liknande trådar

  1. Äntligen ett datum.
    By jojje22 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-10, 12:33
  2. Det här med bf-datum...
    By KRÅKA in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-03-04, 22:00
  3. Äntligen ett BF-datum! m.m.
    By om jag kunde trolla in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 20:36
  4. Fel datum
    By CissiNL m J&S in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 17:18
  5. Nu vet jag äntligen datum!!
    By Mamma1979 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 08:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar