Ingen förbättring än :(
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Ingen förbättring än :(

    Läkarna hade siktat på måndag att min sambo skulle få komma hem. Men idag var blodvärdena fortfarande höga så inflammationen har inte gått ner något än Så det blir fler dagar där. De har ingen aning om varför han fick det eller varför det inte blivit bättre heller.. Suck.

    Jag får lägga veckans föreläsningar och seminarier åt sidan och försöka skriva på uppgifter och läsa all litteratur på kvällarna när han somnat. Man får göra bäst det går liksom. Hoppas inte skolan blir alltför lidande.. men det viktigaste är att vi har honom kvar i livet!!

    Och nu har han sin dator där (tog med den igår när vi hälsade på) så han finns på msn hela tiden. Skönt med direktkontakt där. Och att han har att göra nu. På nätet finns ju alltid nåt att göra..
  2. 1
    Ingen förbättring än :( Läkarna hade siktat på måndag att min sambo skulle få komma hem. Men idag var blodvärdena fortfarande höga så inflammationen har inte gått ner något än Så det blir fler dagar där. De har ingen aning om varför han fick det eller varför det inte blivit bättre heller.. Suck.

    Jag får lägga veckans föreläsningar och seminarier åt sidan och försöka skriva på uppgifter och läsa all litteratur på kvällarna när han somnat. Man får göra bäst det går liksom. Hoppas inte skolan blir alltför lidande.. men det viktigaste är att vi har honom kvar i livet!!

    Och nu har han sin dator där (tog med den igår när vi hälsade på) så han finns på msn hela tiden. Skönt med direktkontakt där. Och att han har att göra nu. På nätet finns ju alltid nåt att göra..
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vad tråkigt att det inte är någon förbättring än. Förstår att det måste vara väldigt oroligt hela tiden för dig. Dels att ha honom så långt bort men ochså att det inte är någon förbättring än. Hur behandlar man en sådan här sak?

    Du fixar nog studierna även om det inte blir som du har tänkt dig nu. Föreläsningar är ju inte kul att missa men det är ju inte heller lätt att ha med en 1 åring på sådana. Har du bara all litteratur så klarar du ju säkert av era uppgifter. Så tyckte jag att det var när jag läste i alla fall. Sedan håller vi tummarna för att Emil är snäll om kvällarna och nätterna nu när du är ensam med honom.

    Skönt för din man att du tog med datorn till honom. Det är jättetråkigt att ligga på sjukhus och inte ha något att göra. När jag låg inne för lungembolin fanns det inte ens någon ledig TV som jag kunde ha. Var jättetråkigt då man inte orkade ta sig till dagrummet när det var som värst.
  4. 2
    Vad tråkigt att det inte är någon förbättring än. Förstår att det måste vara väldigt oroligt hela tiden för dig. Dels att ha honom så långt bort men ochså att det inte är någon förbättring än. Hur behandlar man en sådan här sak?

    Du fixar nog studierna även om det inte blir som du har tänkt dig nu. Föreläsningar är ju inte kul att missa men det är ju inte heller lätt att ha med en 1 åring på sådana. Har du bara all litteratur så klarar du ju säkert av era uppgifter. Så tyckte jag att det var när jag läste i alla fall. Sedan håller vi tummarna för att Emil är snäll om kvällarna och nätterna nu när du är ensam med honom.

    Skönt för din man att du tog med datorn till honom. Det är jättetråkigt att ligga på sjukhus och inte ha något att göra. När jag låg inne för lungembolin fanns det inte ens någon ledig TV som jag kunde ha. Var jättetråkigt då man inte orkade ta sig till dagrummet när det var som värst.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Vad skönt att han har datorn så ni har direkt kontakt

    Tråkigt att han inte får komma hem än men bättre ta det säkra före det osäkra och släppa hem honom för tidigt.

    kram
  6. 3
    Vad skönt att han har datorn så ni har direkt kontakt

    Tråkigt att han inte får komma hem än men bättre ta det säkra före det osäkra och släppa hem honom för tidigt.

    kram

Liknande trådar

  1. Ingen förbättring trots antibiotika!
    By Älsklingsfrö in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-25, 21:48
  2. förbättring
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-07, 20:04
  3. Ingen förbättring
    By Yvonne m V-02 & I-06 in forum Bokstavsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-03, 23:28
  4. Förbättring!!
    By Mother! in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 11:29
  5. Förbättring
    By Camellis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 10:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar