ja mina kära vänner...
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    ja mina kära vänner...

    nu blir de då snitt för den här lilla ligger på sne som sin bror och vändningsförsök vill dom helst inte göra på snittade kvinnor...

    Jag bävar redan och oron har börjat smyga sej på...blir irriterad lätt på sambon...suck...

    Om han nu skulle vända sej rätt så försöker jag naturligtvis vaginalt...har dock inga större förhoppningar om de...

    Har fått en snittid redan, några dagar innan bf (dom lägger den så nära som möjligt här i småland) I stockholm var de två veckor innan så vi får hoppas allt går bra!

    Nu börjar nedräkningen och det känns konstigt att jag vet när han kommer men samtidigt skönt!

    Kraaamar
  2. 1
    ja mina kära vänner... nu blir de då snitt för den här lilla ligger på sne som sin bror och vändningsförsök vill dom helst inte göra på snittade kvinnor...

    Jag bävar redan och oron har börjat smyga sej på...blir irriterad lätt på sambon...suck...

    Om han nu skulle vända sej rätt så försöker jag naturligtvis vaginalt...har dock inga större förhoppningar om de...

    Har fått en snittid redan, några dagar innan bf (dom lägger den så nära som möjligt här i småland) I stockholm var de två veckor innan så vi får hoppas allt går bra!

    Nu börjar nedräkningen och det känns konstigt att jag vet när han kommer men samtidigt skönt!

    Kraaamar
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Förstår att det måste kännas konstigt att veta att just den dagen kommer bebisen!

    Får se ifall jag får sälla mig till dig, men hoppas inte det! Här blir det ju troligen vändningsförsök i första hand, men vet inte om det är så mycket bättre. =)

    Det är bara att räkna ner nu då och njuuta! Snart har du din lille bebis hos dig! =)
  4. 2
    Förstår att det måste kännas konstigt att veta att just den dagen kommer bebisen!

    Får se ifall jag får sälla mig till dig, men hoppas inte det! Här blir det ju troligen vändningsförsök i första hand, men vet inte om det är så mycket bättre. =)

    Det är bara att räkna ner nu då och njuuta! Snart har du din lille bebis hos dig! =)
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Jag har ju aldrig blivit snittad så jag vet inte hur det är. Vad är det som känns jobbigast med snitt?

    Just nu undrar jag hur det ska gå att föda med den här ischiasen. Just idag hade det inte gått... Men jag ska väl inte tänka på det nu, det är ju mer än sju veckor kvar....
  6. 3
    Jag har ju aldrig blivit snittad så jag vet inte hur det är. Vad är det som känns jobbigast med snitt?

    Just nu undrar jag hur det ska gå att föda med den här ischiasen. Just idag hade det inte gått... Men jag ska väl inte tänka på det nu, det är ju mer än sju veckor kvar....
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Åh.. att de inte har lite is i magen, tror de verkligen inte att han kommer komma rätt när det väl är dags?

    Superskönt ha en dag dock, det önskar jag att jag hade. Frustrationen är total här hemma med.

    KRAM.
  8. 4
    Åh.. att de inte har lite is i magen, tror de verkligen inte att han kommer komma rätt när det väl är dags?

    Superskönt ha en dag dock, det önskar jag att jag hade. Frustrationen är total här hemma med.

    KRAM.
  9. Medlem sedan
    Dec 2008
    #5
    De jobbigaste är bedövning, att ligga bakom ett skynke o inte ha nån kontroll, vänta tills bebis skriker o inte få röra, hur dom buffar runt i magen, sen efter denna smärta.... Nä snitt är verkligen ingen rekommendation!
    Kram
  10. 5
    De jobbigaste är bedövning, att ligga bakom ett skynke o inte ha nån kontroll, vänta tills bebis skriker o inte få röra, hur dom buffar runt i magen, sen efter denna smärta.... Nä snitt är verkligen ingen rekommendation!
    Kram
  11. Medlem sedan
    Dec 2008
    #6
    Å lycka till!!kramar o tack
  12. 6
    Å lycka till!!kramar o tack
  13. Medlem sedan
    Dec 2008
    #7
    På ks sa dom två veckor innan så inte de skulle sätta igång eller att navelsträngen skulle ramla ut!!
    Varför säger dom inte så i växjö då utan vill ha de så nära bf som möjligt???
    Förvirrande....
    Kramar
  14. 7
    På ks sa dom två veckor innan så inte de skulle sätta igång eller att navelsträngen skulle ramla ut!!
    Varför säger dom inte så i växjö då utan vill ha de så nära bf som möjligt???
    Förvirrande....
    Kramar
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8
    De tror det ordnar sig! Men du lägger dig ner om vattnet går va? Jag fick peta tillbaka navelsträngen på mitt första barn.
  16. 8
    De tror det ordnar sig! Men du lägger dig ner om vattnet går va? Jag fick peta tillbaka navelsträngen på mitt första barn.
  17. Medlem sedan
    Dec 2008
    #9
    just de!
    här petas inget för jag når knappt ner så jag kan inte känna eller nåt...
    Du kan nästan allting va!!
  18. 9
    just de!
    här petas inget för jag når knappt ner så jag kan inte känna eller nåt...
    Du kan nästan allting va!!
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10
    näe.. jag är bara tillräckligt frustrerad för att gör´t själv när man inte får hjälp.
  20. 10
    näe.. jag är bara tillräckligt frustrerad för att gör´t själv när man inte får hjälp.

Liknande trådar

  1. Nu, mina kära nät-vänner
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-26, 11:24
  2. Hej mina kära vänner
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 07:37
  3. Nu mina kära vänner ska jag
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 18:25
  4. god jul mina kära vänner!
    By Vibbsan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-24, 03:44
  5. Mina kära, kära vänner:)
    By Suddagumman in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 12:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar