det känns i kroppen
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    det känns i kroppen

    att man inte går hemma längre, eller i dag är min lediga dag men jag har jobbat i 3 dagar och aj vad onte i kroppen jag har. Att stå och gå hela dagarna. Åh så jobbigt.

    Hehehe nej det är faktiskt riktigt skönt att börja jobba faktiskt. Ester är inne i ett riktigt gnällstadie just nu och det är allt annat än kul. Hon går ju inte än och man märker att hon blir frustrerad av det.

    Det blir till att gå ner till träningsstället på ön och lyfta skrot.

    Det var lite från mig
    Elin född 030322 och Ester 091026
  2. 1
    det känns i kroppen att man inte går hemma längre, eller i dag är min lediga dag men jag har jobbat i 3 dagar och aj vad onte i kroppen jag har. Att stå och gå hela dagarna. Åh så jobbigt.

    Hehehe nej det är faktiskt riktigt skönt att börja jobba faktiskt. Ester är inne i ett riktigt gnällstadie just nu och det är allt annat än kul. Hon går ju inte än och man märker att hon blir frustrerad av det.

    Det blir till att gå ner till träningsstället på ön och lyfta skrot.

    Det var lite från mig
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Förstår att det blir ansträngande om du har ett jobb där du står och går mycket. Vet hur slut jag har varit i kroppen när jag börjat jobba efter föräldraledigheten. Jag är lärare och man står ju mycket och det är man så ovan vid när man gått hemma länge. Vet att jag kände sist att jag kommer inte orka det här. Kände mig så svag. Är nog väldigt bra tänkt att träna upp sina muskler lite. Hoppas att du hittar tid till det bara!
  4. 2
    Förstår att det blir ansträngande om du har ett jobb där du står och går mycket. Vet hur slut jag har varit i kroppen när jag börjat jobba efter föräldraledigheten. Jag är lärare och man står ju mycket och det är man så ovan vid när man gått hemma länge. Vet att jag kände sist att jag kommer inte orka det här. Kände mig så svag. Är nog väldigt bra tänkt att träna upp sina muskler lite. Hoppas att du hittar tid till det bara!

Liknande trådar

  1. känns toppen i kroppen...
    By ma_gi in forum _0907 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 12:24
  2. Varenda muskel i kroppen känns idag!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 12:44
  3. Hur känns kroppen-enkät?
    By azza in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 15:50
  4. Morrn tjejer! Kroppen känns ok
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 09:30
  5. Hur känns det i kroppen?
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 17:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar