telefonmöte med FK(vårdbidrag)
Vårdbidrag/försäkringar
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    telefonmöte med FK(vårdbidrag)

    ska om några dagar ha möte med FK ang. vårdbidragsansökan. Är det något som är bra att tänka på. Vad bör man INTE glömma bort att säga? (Jag är lite stressad över detta)
  2. 1
    telefonmöte med FK(vårdbidrag) ska om några dagar ha möte med FK ang. vårdbidragsansökan. Är det något som är bra att tänka på. Vad bör man INTE glömma bort att säga? (Jag är lite stressad över detta)
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ha din ansökan framför dig, ha gärna läst igenom den innan så du har den i färskt minne. Jag har haft möte på FK, men jag antar att det är samma typ av möte som du nu ska ha via telefon. De kommer nog att fråga om en del saker som de tycker är oklara, kommer att be dig förklara vissa saker helt enkelt.
    Så det är väl egentligen bara att svara på de frågor de ställer.
    Lycka till.
  4. 2
    Ha din ansökan framför dig, ha gärna läst igenom den innan så du har den i färskt minne. Jag har haft möte på FK, men jag antar att det är samma typ av möte som du nu ska ha via telefon. De kommer nog att fråga om en del saker som de tycker är oklara, kommer att be dig förklara vissa saker helt enkelt.
    Så det är väl egentligen bara att svara på de frågor de ställer.
    Lycka till.
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Tack för ditt svar!
    Bilagan vi skickade in var så pass utförlig, så hon tyckte att de hade de uppgifter de behövde. Bara några kompletterande frågor.
    Nu väntar jag på beslut. *håller tummarna*
  6. 3
    Tack för ditt svar!
    Bilagan vi skickade in var så pass utförlig, så hon tyckte att de hade de uppgifter de behövde. Bara några kompletterande frågor.
    Nu väntar jag på beslut. *håller tummarna*
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Jag satt just igår och funderade hur det hade gått Härligt att det gick bra, att ni hade en bra ansökan. Håller tummarna att ni ska få ett beslut ni är nöjda med
  8. 4
    Jag satt just igår och funderade hur det hade gått Härligt att det gick bra, att ni hade en bra ansökan. Håller tummarna att ni ska få ett beslut ni är nöjda med

Liknande trådar

  1. Sitter i telefonmöte
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-01, 12:40
  2. telefonmöte med fk
    By madicken73 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 17:27
  3. telefonmöte
    By sjölejon in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 18:37
  4. Telefonmöte
    By Jennie75 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 19:23
  5. Telefonmöte om skatt...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 17:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar