Åderbråck på ett jobbigt ställe
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2010
    #1

    Åderbråck på ett jobbigt ställe

    OBS Intimt!!!
    Jag är osäker på om den här frågan har tagits upp förut av någon annan. I vilket fall som helst så lider jag verkligen av ett åderbråck jag har mellan benen!! Jag har väl haft det länge, men bara haft besvär någon gång med att det svullnat. Nu när jag är gravid är det konstant svullet och det är till och med obehagligt att sitta. Det löper nog inifrån slidan och upp på väggen och bakåt så att säga.. Vet i tusan vad jag ska göra??!!
    Dricker mycket vatten, rör mig och promenerar som är de vanliga råden vid åderbråck. Någon som har tips?!
  2. 1
    Åderbråck på ett jobbigt ställe OBS Intimt!!!
    Jag är osäker på om den här frågan har tagits upp förut av någon annan. I vilket fall som helst så lider jag verkligen av ett åderbråck jag har mellan benen!! Jag har väl haft det länge, men bara haft besvär någon gång med att det svullnat. Nu när jag är gravid är det konstant svullet och det är till och med obehagligt att sitta. Det löper nog inifrån slidan och upp på väggen och bakåt så att säga.. Vet i tusan vad jag ska göra??!!
    Dricker mycket vatten, rör mig och promenerar som är de vanliga råden vid åderbråck. Någon som har tips?!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Jag har hört att kräm man använder mot hemmorrojder skall var bra då de fungera så att de bla drar i hop blodkärlen- finns receptfritt på apoteket !
  4. 2
    Jag har hört att kräm man använder mot hemmorrojder skall var bra då de fungera så att de bla drar i hop blodkärlen- finns receptfritt på apoteket !
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    min mamma hade problem med det där, och det är ju att operera, hon vart mycket bättre av det.. men du kanske ville ha nåt just nu på studs som hjälper..
  6. 3
    min mamma hade problem med det där, och det är ju att operera, hon vart mycket bättre av det.. men du kanske ville ha nåt just nu på studs som hjälper..

Liknande trådar

  1. åderbråck på otrevligt ställe
    By Minchi in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-29, 18:56
  2. Åderbråck på ett intimt ställe
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-01, 18:08
  3. Åderbråck?
    By -malin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 16:45
  4. Åderbråck..
    By anonymt namn in forum Kroppsideal
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 19:24
  5. åderbråck!!
    By kimma in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 14:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar