Huvudet ner :)
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Huvudet ner :)

    Idag var jag hos BM och nu låg huvudet ned för första gången! Jag har BF datum den 12 september, ganska snart alltså så det är skönt att hon hade vänt sig. Huvudet var till och med ruckbart så det hade sjunkit ned lite. Hoppas bara hon inte vänder sig igen. Det är en väldigt livlig krabat.
  2. 1
    Huvudet ner :) Idag var jag hos BM och nu låg huvudet ned för första gången! Jag har BF datum den 12 september, ganska snart alltså så det är skönt att hon hade vänt sig. Huvudet var till och med ruckbart så det hade sjunkit ned lite. Hoppas bara hon inte vänder sig igen. Det är en väldigt livlig krabat.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Duktig flicka!
    Nu håller vi oss i upponervänt läge några veckor till,ok?
  4. 2
    Duktig flicka!
    Nu håller vi oss i upponervänt läge några veckor till,ok?
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Åååh va skönt! Ska inte dit förrän om en vecka och kolla om lilla fröken har behagat vända på sig... Håller tummarna! Nu måste hon väll ändå hålla sig på plats om hon har börjat sjunka ner tycker man?! =)
  6. 3
    Åååh va skönt! Ska inte dit förrän om en vecka och kolla om lilla fröken har behagat vända på sig... Håller tummarna! Nu måste hon väll ändå hålla sig på plats om hon har börjat sjunka ner tycker man?! =)
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Ja man tycker ju det Hoppas det har gått lika bra för din bebis nästa vecka!
  8. 4
    Ja man tycker ju det Hoppas det har gått lika bra för din bebis nästa vecka!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Vad bra!! Känns ju mera "tryggt", det närmar sig =)
  10. 5
    Vad bra!! Känns ju mera "tryggt", det närmar sig =)
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Hoppas hon lyssnar på dig Lotta Jag tyckte jag kände ett huvud uppe vid revbenen under natten men det kanske var en ond dröm.
  12. 6
    Hoppas hon lyssnar på dig Lotta Jag tyckte jag kände ett huvud uppe vid revbenen under natten men det kanske var en ond dröm.

Liknande trådar

  1. Ljud i huvudet + det går fort i huvudet
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 09:52
  2. Yr i huvudet
    By -Galadriel- in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 21:04
  3. Ont i huvudet
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 19:40
  4. Huvudet ned...
    By ~C med Thyra-03+ bf 24/7~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 06:58
  5. Ont i huvudet?
    By J in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 11:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar