Bara ett litet tips...
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2010
    #1

    Bara ett litet tips...

    Jag och min gravida väninna var på en sån där förfärlig bussresa till Ullared nu fredag-lördag. Inget jag rekommenderar även om det var nästan pinsamt smidigt den här resan.. Jag gjorde dock ett par makalösa fynd som jag måste få dela med mig av här. Amningskläderna är nästan gratis där. En amnings-bh för hundra spänn, linnen för 50 och långärmade toppar för 60. Bara de inköpen betalade resan! De har ju dessutom en massa bebisgrejjer (där vi bara sprang igenom för där var det mycket folk) men bodysar för 30 och uppåt osv.

    Så har ni eller nån ni känner vägarna förbi, om det inte går att beställa på nätet, kan jag varmt rekommendera en tur in!
  2. 1
    Bara ett litet tips... Jag och min gravida väninna var på en sån där förfärlig bussresa till Ullared nu fredag-lördag. Inget jag rekommenderar även om det var nästan pinsamt smidigt den här resan.. Jag gjorde dock ett par makalösa fynd som jag måste få dela med mig av här. Amningskläderna är nästan gratis där. En amnings-bh för hundra spänn, linnen för 50 och långärmade toppar för 60. Bara de inköpen betalade resan! De har ju dessutom en massa bebisgrejjer (där vi bara sprang igenom för där var det mycket folk) men bodysar för 30 och uppåt osv.

    Så har ni eller nån ni känner vägarna förbi, om det inte går att beställa på nätet, kan jag varmt rekommendera en tur in!
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Jag hoppade över klädavdelningarna helt och hållet.. orkade inte. Det var synd, tänkte inte på amningtröjor och diverse då vi var där!
  4. 2
    Jag hoppade över klädavdelningarna helt och hållet.. orkade inte. Det var synd, tänkte inte på amningtröjor och diverse då vi var där!
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Var jättelite folk när vi var där så all energi kunde spenderas på att fynda. Ungefär en timme efter att vi lämnade butiken på Lördagen började KAOSET. Värst var det av av någon outgrundlig anledning på leksaksavdelningen så jag är glad att vi tog oss igenom den på fredagkväll när det bara var tjockt med folk där. Hittade en sån där dockhuvud som man kan leka frisör med för 129 spänn. Köpte det till gubbens brorsdotter, hittade exakt samma igår på City Gross för 279 så jag känner mig förfärligt nöjd=)
  6. 3
    Var jättelite folk när vi var där så all energi kunde spenderas på att fynda. Ungefär en timme efter att vi lämnade butiken på Lördagen började KAOSET. Värst var det av av någon outgrundlig anledning på leksaksavdelningen så jag är glad att vi tog oss igenom den på fredagkväll när det bara var tjockt med folk där. Hittade en sån där dockhuvud som man kan leka frisör med för 129 spänn. Köpte det till gubbens brorsdotter, hittade exakt samma igår på City Gross för 279 så jag känner mig förfärligt nöjd=)

Liknande trådar

  1. Ett litet tips bara...
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-09, 13:28
  2. Ett litet tips bara
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 19:50
  3. Ett litet tips bara
    By S-mamman in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-23, 10:24
  4. Ett litet tips bara...
    By Mimis in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 12:49
  5. Ett litet tips bara
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar