Framfall
_1206 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    Framfall

    Är orolig. När jag idag satt i på avsatsen i vårt badkar så kände jag något som buktade ut i underlivet på mig. Blev väldigt orolig då det även gör lite ont. tänkte direkt på framfall. Har nu läst lite om det och det gör ju inte saken bättre. Jag är inte ens 35 år. Kan man få framfall nu redan???

    (Läs inte om ni är känsliga)
    När jag väntade mitt förra barn så vet jag med
    Mig att jag hade något liknande. Och att efter förlossningen så kom en del av min tarm ut när jag var på toa första gången efter förlossningen ( då jag skulle göra nr 2). Jag lyckades trycka in den själv. Men fy känns inte kul.

    Hur blir sexlivet om man har framfall. Fy mår riktigt dåligt nu. Måste kanske söka för detta.
  2. 1
    Framfall Är orolig. När jag idag satt i på avsatsen i vårt badkar så kände jag något som buktade ut i underlivet på mig. Blev väldigt orolig då det även gör lite ont. tänkte direkt på framfall. Har nu läst lite om det och det gör ju inte saken bättre. Jag är inte ens 35 år. Kan man få framfall nu redan???

    (Läs inte om ni är känsliga)
    När jag väntade mitt förra barn så vet jag med
    Mig att jag hade något liknande. Och att efter förlossningen så kom en del av min tarm ut när jag var på toa första gången efter förlossningen ( då jag skulle göra nr 2). Jag lyckades trycka in den själv. Men fy känns inte kul.

    Hur blir sexlivet om man har framfall. Fy mår riktigt dåligt nu. Måste kanske söka för detta.
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Jag själv trodde bara man kunde få framfall efter en förlossning. Men det rådet jag kan ge dig och som jag tycker är att ringa MVC på måndag och höra med dom. Det känns nog bättre för dig att ringa dom som vet och höra så du inte behöver vara orolig sen. Eller ring 1177 och förklara ditt problem för dom och vilken v du är i så kan dom ge dig råd på hur du ska göra. Lycka till.
  4. 2
    Jag själv trodde bara man kunde få framfall efter en förlossning. Men det rådet jag kan ge dig och som jag tycker är att ringa MVC på måndag och höra med dom. Det känns nog bättre för dig att ringa dom som vet och höra så du inte behöver vara orolig sen. Eller ring 1177 och förklara ditt problem för dom och vilken v du är i så kan dom ge dig råd på hur du ska göra. Lycka till.
  5. Anonym
    #3
    Var inte framfall utan jag har fått bakterier in i urinröret. Tydligen ganska vanligt när man är gravid och då extra känslig. Känner mig så glad. För fy så orolig jag har varit.
  6. 3
    Var inte framfall utan jag har fått bakterier in i urinröret. Tydligen ganska vanligt när man är gravid och då extra känslig. Känner mig så glad. För fy så orolig jag har varit.
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4
    Så skönt att du fick reda på vad det var. Hoppas det går över snart med Lycka till.
  8. 4
    Så skönt att du fick reda på vad det var. Hoppas det går över snart med Lycka till.

Liknande trådar

  1. Framfall
    By See Me in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 14:04
  2. Framfall??
    By gordii in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 08:53
  3. Framfall?
    By tuva06 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 20:04
  4. Nån som op framfall?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 22:55
  5. Framfall!
    By nirtaknna in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 15:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar